... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
lulu991 napísal:samozrejme je to somarina, to o com si pocul sa vola pasivna regeneracia ktora prebieha pod ciastocnym zatazenim po dlhu dobu (jazda na dialnici) pri teplotach 300-450stupnov kedy sa kontinualne vypaluju sadze a napomaha tak predlzovaniu intervalu medzi AKTIVNYMI regeneraciami ktore prebiehaju vstrekovanim paliva do DPF....A ano, tie DPF, ktore zvladnu pasivnu regeneraciu su drahsie nakolko obsahuju ine (drahsie) materialy, ktore to umoznuju
jkk napísal:Len čo som som si prečítal na internete.Z kade mas informaciu ze sa DPF cisti aktivnou vrstvou? Mam papiere original z BMW a tam je jasne definovane ze sa DPF vypaluje a prave preto ma vela ludi s tym problem lebo aby prebehlo dane vypalovanie musia byt splnene mnohe podmienky a teda aj adekvatny technicky stav vozidla...cize tomu co si napisal neverim
mitocross napísal:Palivo sa vstrekuje do spalovacieho priestoru ale vo faze vyfuku (to je to ine casovanie ako spominas) a teda nespalene palivo putuje priamo do cez vyfukove potrubie do DPF (ano, nevyjadril som sa uplne exaktne, na moju obranu existuje aj riesene so separatnym vstrekovacom ktory palivo vstrekuje uz priamo do vyfukoveho potrubia pred DPF, nie cez spalovaciu komoruTy to mas tiez popletene. Vstrekuje sa palivo normalne do spalovacieho priestoru, ale viac paliva a s inym casovanim. Teplotu potom dalej zvysi kat na tych cca 600 stupnov (pred DPF) pri akt. regen.
Z toho ti jasne vyplynie, ze uloha katu je velmi dolezita aj pri pasivnej regen, pretoze zvysuje teplotu plynov neustale - samozrejme o menej stupnov pri pasivnej.