... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Utorok, 25. Augusta 2020, 15:15

Este by som mal otazočku,vybral som egr,skrtiacu mam novu,nebola od sadze,ale bol na povrchu aj skrtiacej aj egr skondonzovany olej,ale kveci vycistil som ju ajtak,ale ventil na moje pocudovanie isiel tazko,prstom nesiel otvorit,musel som ruckou od srobovaku a dost silou,ale kveci da sa zistit funkcnost egr ked je vonku???videl som video ale bolo to oktavky ze ked zatlacil vakuovi ventil prstom a dal pred urobil taky vlzvuk jak ked otvorite sampus(samozrejme mensi)ze tam furt musi byt podtlak,a to nehybal s ventilom otvoreny/zatvoreny...nechal ho zatvoreny ,prsr pritlacil na ventil kam ide vakuova hadicka a ked dal prec zblnklo..mne to nerobi,len ked zatlacim ventil tak vyfukne vzduch,je to spravna funkcnost egr ventilu???
 
Užívateľov profilový obrázok
Patopojo
Príspevky: 156
Registrovaný: 14.7.2019
Auto: BMW 520d touring F11
Kraj: Nitriansky

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Utorok, 25. Augusta 2020, 15:24

Pripoj podtlakovú pumpu a sprav podtlak, egr sa musí otvoriť a hlavne držať v otvorenej polohe. Ak sa stráca podtlak máš deravú membránu a ventil sa samovoľne zatvorí, potom iba egr vymeniť...
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Utorok, 25. Augusta 2020, 16:14

Patopojo napísal:
Pripoj podtlakovú pumpu a sprav podtlak, egr sa musí otvoriť a hlavne držať v otvorenej polohe. Ak sa stráca podtlak máš deravú membránu a ventil sa samovoľne zatvorí, potom iba egr vymeniť...
Nemam podtlakovu pumpu,skusil som to tak ze otvoril ho rucne ,zapchal som vakuovi ventil prstom,pustil ventil zavrel sa,a ked som dal z vakuoveho ventilu prst tak to tak puklo(jak sampano)teoreticky by malo byt ok ked to spravilo ne???nemam nic cim by som vyskusal ten podtlak ci ho drzi otvoreny
 
Užívateľov profilový obrázok
Patopojo
Príspevky: 156
Registrovaný: 14.7.2019
Auto: BMW 520d touring F11
Kraj: Nitriansky

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Utorok, 25. Augusta 2020, 16:23

Ak to drží takto tak ok ale na 100% to vieš preveriť aj tým že hadičku pripoj k egr a urob ústami podtlak + ventil musí ale chodiť plynulo....
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Utorok, 25. Augusta 2020, 17:32

Patopojo napísal:
Ak to drží takto tak ok ale na 100% to vieš preveriť aj tým že hadičku pripoj k egr a urob ústami podtlak + ventil musí ale chodiť plynulo....
To vážne???lebo mne to dost tažko islo aj manualne ,prstom vobec,musel druhu stranu kladiva a celou silou obidvoma rukami,dokonca ken som chcel cistit sedlo ventila,tak len tak tak jedno rukou ,a to klacal nad tym a vdruhej ruke imbus aby som ho tam vpriecila vycistil...praveze ked som ho manualne otvoril a upchal prstom ventil vakuovy,a pustil tak sa naspet zavrel egr ventil a ked som dal prec prst vtedy ten zvuk (otvorenia sampana) vaakum plllmp...no nevem pochybijem ze to ustami otvori.,rucne som musel dost velku silu vytvorit,funguje to tak?myslel som ze vo vakuovom systeme musi byt tlak 6bar na otvorenie
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Streda, 26. Augusta 2020, 17:25

Pani,mam otazku,su korekcie ok???diagnostika mi pise ze +/-5mg je akceptovatelne,pridavam foto po starte a po zohriati motoru
Prílohy
20200826_181809.jpg
20200826_181809.jpg (70.37 KiB) 1589 zobrazení
20200826_181825.jpg
20200826_181825.jpg (61.69 KiB) 1589 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Streda, 26. Augusta 2020, 17:30

Korekcie do 1mg za tepla su OK
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Štvrtok, 27. Augusta 2020, 18:10

ViktorDDD napísal:
Korekcie do 1mg za tepla su OK

Pre istotu ich dam na stolicu,nech 100%,teoreticky keby su vstreky poskodene,dostava sa mi do oleja nafta,a tym ze davkuje vela nafty aj zaplnuje filter?lebo po regeneracii nastartoval auto,bol spatny tlak 0,0 na neutral,po par kilometroch to vzrastlo,a po 20 km uz 10hpa na volnobeh...
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Piatok, 28. Augusta 2020, 10:37

Takže aby nebolo malo, pri rozbehoch triaslo autom,ku konci pri cuvani skapalo,kukam ci zle pustil spojku,hned som nastartoval,toci toci nenaskoci...vypnem startnem naskocilo,napojil som aplikaciu a vyskocila chyba 4442 injektor zylinder 4,ansteuerung(vstrekovac 4valcs ,aktivacia),premazal som par krat znova naskpcila premazal a nebolo,ale autom na neutraly nepravidelne zatrasie...tak teraz nevem,buduci tyzden sa objednam na stolicu,ale ked korekcie vyzeraju ok nevem...na internete som nasiel tuto chybu a podobne problemy a boli to kable od vstrekov,riadiacia jednotka motora,alebo vstrek elektrika....ake ma vstreky 320d e91 m47???piezo alebo magneticke???
 
Xander777
Autor témy
Príspevky: 35
Registrovaný: 23.7.2018
Auto: E91 320d
Kraj: Bratislavský

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Piatok, 28. Augusta 2020, 10:47

Kde odporucate testy vstrekov,pripadne zistenie poruchy???rozmyslam priamo nad bosch servis bratislava,kedze vstreky su tej znacky a maju nato masinu bosch
 
Užívateľov profilový obrázok
eniac
Príspevky: 282
Registrovaný: 24.6.2011
Auto: E91 330xd M-Paket
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Sobota, 29. Augusta 2020, 22:04

Vie niekto približný údaj tlaku pred DPF kedy auto vypíše chybu DPF na displeji?
Ja som tiež mal kedysi problém nejakými žhavičmi a neregenerovalo mi filtrer, tlaky boli hodne veľké a nič nevypísalo. Je to na E90 normálne?
Má niekto skúsenosť s tým, že priamo auto na displeji napísalo, že je nejaký problém s DPF?
Súčasnosť: E91 330d x-drive 2006 M-Paket
Ex1: E46 330xd Touring 2003
Ex2: E46 320i 1999
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Nedeľa, 30. Augusta 2020, 08:33

Xander777 napísal:
Kde odporucate testy vstrekov,pripadne zistenie poruchy???rozmyslam priamo nad bosch servis bratislava,kedze vstreky su tej znacky a maju nato masinu bosch

su tam eleketromagneticke a urcite chod s nimi na stolicu priamo do BOSCH
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Nedeľa, 30. Augusta 2020, 08:34

eniac napísal:
Vie niekto približný údaj tlaku pred DPF kedy auto vypíše chybu DPF na displeji?
Ja som tiež mal kedysi problém nejakými žhavičmi a neregenerovalo mi filtrer, tlaky boli hodne veľké a nič nevypísalo. Je to na E90 normálne?
Má niekto skúsenosť s tým, že priamo auto na displeji napísalo, že je nejaký problém s DPF?
Pri hlaske 480A Ti hlasku este nevypise, pri 481A uz ano, cize zavisi na stupni upchatia.
 
Užívateľov profilový obrázok
eniac
Príspevky: 282
Registrovaný: 24.6.2011
Auto: E91 330xd M-Paket
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Piatok, 4. Septembra 2020, 17:58

No ako som zisťoval tak chyba 481A je už maximálny stupeň upchatia. Čiže to mi v tom čase už nie je nič platné. To vtedy dávno všetci zistíme, že nám auto neťahá.
Niekedy ma ozaj vývojári systému dpf prekvapia... To aby mal človek stále bmw na diagnostike. Je to ťažko pochopiteľné, že dakedy v tak drahom a luxusnom aute, vývojári nemali za potrebu oznámiť vodičovi (alebo technikovi) takúto zásadnú chybu, ktorá keď nastane, značí to vážny problém s mimoriadne vysokým tlakom pred DPF.
To má za následok zníženie výkonu auta, a nakoniec stratu otáčok, nepravidelný chod motora. Ak niekto o tom nevie, že ak má chybu 480A a vytáča motor, môže si narobiť veľmi veľa drahých problémov.
Súčasnosť: E91 330d x-drive 2006 M-Paket
Ex1: E46 330xd Touring 2003
Ex2: E46 320i 1999
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE

Nedeľa, 6. Septembra 2020, 11:07

Tie auta su robene len pre prveho majitela ;)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných