... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
stanleyt318
Autor témy
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Štvrtok, 11. Septembra 2014, 15:21

a policia alebo STK nekontroluje ak by nahodou viditelne svietilo jedno svetlo silnejsie ako druhe? nie je to tiez proti nejakym bananovym predpisom u nas?
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93
 
Užívateľov profilový obrázok
lulu991
Príspevky: 557
Registrovaný: 4.9.2012
Auto: BMW 330xd
Kraj: Prešovský

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Štvrtok, 11. Septembra 2014, 17:31

Tak ale zas tolko obe vybojky nestoja a kupuju sa raz za vela rokov tak uz kupit dve aby to vydrzalo a aj vyzeralo dobre hadam nemoze byt pri takom aute problem...ved jedna vybojka jak jedna plna nadrz, to sa hadam da prekusnut :)
 
caknakist
Príspevky: 184
Registrovaný: 25.2.2013
Auto: E38
Kraj: Zahraničie

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Piatok, 12. Septembra 2014, 07:57

Le Gend napísal:
Ziadny iny dovod nikoho nenapadol ? Predajcovia a aj servisy doporucuju vsetko mozne menit naraz na oboch stranach, od gum, tlmicov, cez stierace, az po koberceky, len aby sme si u nich kupili viac a oni si pripadne mozu nechat to povodnu vec, ktora je este funkcna.

Komu vadi, ze jedna ziarovka ma farbu posunutu o par kelvinov ? Vodicovi ani nahodou, ten to nevidi. Uvidia to len oprotiiduce auta z dialky, aj to az ked je ta farba naozaj posunuta.


To jsou zase bomby takhle po ránu :-))
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Piatok, 12. Septembra 2014, 12:32

Le Gend napísal:
Ziadny iny dovod nikoho nenapadol ? Predajcovia a aj servisy doporucuju vsetko mozne menit naraz na oboch stranach, od gum, tlmicov, cez stierace, az po koberceky, len aby sme si u nich kupili viac a oni si pripadne mozu nechat to povodnu vec, ktora je este funkcna.

Komu vadi, ze jedna ziarovka ma farbu posunutu o par kelvinov ? Vodicovi ani nahodou, ten to nevidi. Uvidia to len oprotiiduce auta z dialky, aj to az ked je ta farba naozaj posunuta.



Nastuduj si ako klesa svietivost u xeonov a po kolkych hodinach uz nedosahuju svetelny vykon novej vybojky...budes prekvapeny...
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
Le Gend
Príspevky: 893
Registrovaný: 31.1.2010
Auto: 250 ciernych ponikov
Kraj: Košický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Piatok, 12. Septembra 2014, 13:59

Haha. Nastudovane mam viac nez ty nakecane.
Sleduj po nociach premavku a vsimaj si ako nehorazne sa lisi svietivost xenonov na autach. Ja mam jednu vybojku o rok starsiu nez druhu (radovo 100-ky hodin rozdiel) a svietivost nerozoznas.
A ked nahodou najdes auto, ktore to ma naozaj fakt ze hrozne odlisne, tak sa spytaj vodica, ci si to vobec vsimol.

BTW - samozrejme, ani STK toto nijako neriesi, kym neoslnujes.
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Piatok, 12. Septembra 2014, 14:31

Le Gend napísal:
Haha. Nastudovane mam viac nez ty nakecane.
Sleduj po nociach premavku a vsimaj si ako nehorazne sa lisi svietivost xenonov na autach. Ja mam jednu vybojku o rok starsiu nez druhu (radovo 100-ky hodin rozdiel) a svietivost nerozoznas.
A ked nahodou najdes auto, ktore to ma naozaj fakt ze hrozne odlisne, tak sa spytaj vodica, ci si to vobec vsimol.

BTW - samozrejme, ani STK toto nijako neriesi, kym neoslnujes.


Bavíme sa tu o normálnych ľuďoch, nie o idiotoch, ktorí si nevšimnú ani keď im jeden reflektor nesvieti vôbec..
 
caknakist
Príspevky: 184
Registrovaný: 25.2.2013
Auto: E38
Kraj: Zahraničie

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Piatok, 12. Septembra 2014, 18:05

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Sobota, 13. Septembra 2014, 06:48

caknakist napísal:
](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


:thumbup:
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Sobota, 13. Septembra 2014, 06:59

Le Gend napísal:
Haha. Nastudovane mam viac nez ty nakecane.
Sleduj po nociach premavku a vsimaj si ako nehorazne sa lisi svietivost xenonov na autach. Ja mam jednu vybojku o rok starsiu nez druhu (radovo 100-ky hodin rozdiel) a svietivost nerozoznas.
A ked nahodou najdes auto, ktore to ma naozaj fakt ze hrozne odlisne, tak sa spytaj vodica, ci si to vobec vsimol.

BTW - samozrejme, ani STK toto nijako neriesi, kym neoslnujes.


Vidim ze nastudovane toho vela nemas, tak by si mal este studovat :wink:

1. /
Mna nezaujima v skratke ako sa lisi svietivost u xeononov na autach ktore ty sledujes v noci....je rozdiel ci kupis fake vybojky za 5 EUR alebo OSRAM ci PHILIPS za 70 - 80 EUR / ks, to chodis kazdeho kontrolovat ake si kupil? V akom stave ma vybojky, paraboly, plexi aby si to mohol porovnat ? Ci nebodaj cinske prestavbove sady porovnavas ktore maju problem dosiahnut 2000lm ?

2./ Farba svetla od 6000K svietivost klesa...no tak ked to mas tak nastudovane tak najdi si napriklad 6000K ktore budu mas svietivost ako 4300K...ktore tu svietivost mat budu nie co kto napise na krabicke, papier znesie vela...

3. / Pisem Ti este raz v dobrom studuj...Ked kupis dve vybojky ktore maju zivotnost 2500 hod napriklad a jednu vymenis po 500hod myslis ze maju rovnaky svetelny vykon ? Najdi si technicke listy vyrobcu a konkretneho vyrobku a budes prekvapeny aka svietivost bude pri vybojke po 500hod, 1000hod...a ked tu svietivost nerozoznas tak si pozic LUXmeter a uvidis kde si...
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
Le Gend
Príspevky: 893
Registrovaný: 31.1.2010
Auto: 250 ciernych ponikov
Kraj: Košický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Pondelok, 15. Septembra 2014, 11:50

Nechcem sa hadat, vlastne ani neviem, preco si napisal to, co si napisal (vyzera to, ze si nepochopil moje slova). Dam este raz:

Za rok svietim radovo desiatky az stovky hodin (podla toho, ci mam osobitne DRL). Xenonova vybojka ma specifikovanu trvanlivost okolo 2000 hodin, teda roky a roky. Podla toho, ako sa podarila vo vyrobe, moze skoncit aj o par rokov skor nez ta druha.

Najdi si niekde graf, ako shiftuje farba s poctom vysvietenych hodin. V polovici zivota vybojky je farba velmi stabilna, vyrazne sameni naozaj az pri konci zivota.

Je velmi pravdepodobne, ze ked skonci jedna vybojka, druha este v pohode moze svietit takmer povodnou teplotou svetla. Ale v servise ti automaticky povedia, ze radsej vymenia obidve bez toho, aby sa pozreli na to, ako svieti ta druha. Co sa tym usetri ? Nemam nic proti tomu, ked sa pri vymene spojky vymeni aj zotrvacnik, alebo vodne cerpadlo spolu s rozvodmi (na niektorych autach), ale nemam rad, ked ma v servise povazuju za dementa, ktoremu nahovoria, ze "ked uz je auto u nich, usetrim, ked si necham opravit aj druhu stranu.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Pondelok, 15. Septembra 2014, 13:42

Je hlupost menit len jednu vybojku to je uplne logicke.Uplne ina farba svetla aj svietivost....staci ked pozries na vybojku po 2rokoch a je na banke v strede ako keby kal....Mal som auta co im po vymene jednej vybojky odisla za den,alebo tyzden druha....netvrdim ze je to vzdy,ale stava sa to casto preto je logicke menit obe......kazdym rokom vybojka slabne a pre mna je podstatne vidiet dobre v noci a nie usetrit 35-80€ na vybojke......jazdime v bmw,nie v skoda 120..:)))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Pondelok, 15. Septembra 2014, 13:59

Le Gend napísal:
Nechcem sa hadat, vlastne ani neviem, preco si napisal to, co si napisal (vyzera to, ze si nepochopil moje slova). Dam este raz:

Za rok svietim radovo desiatky az stovky hodin (podla toho, ci mam osobitne DRL). Xenonova vybojka ma specifikovanu trvanlivost okolo 2000 hodin, teda roky a roky. Podla toho, ako sa podarila vo vyrobe, moze skoncit aj o par rokov skor nez ta druha.

Najdi si niekde graf, ako shiftuje farba s poctom vysvietenych hodin. V polovici zivota vybojky je farba velmi stabilna, vyrazne sameni naozaj az pri konci zivota.

Je velmi pravdepodobne, ze ked skonci jedna vybojka, druha este v pohode moze svietit takmer povodnou teplotou svetla. Ale v servise ti automaticky povedia, ze radsej vymenia obidve bez toho, aby sa pozreli na to, ako svieti ta druha. Co sa tym usetri ? Nemam nic proti tomu, ked sa pri vymene spojky vymeni aj zotrvacnik, alebo vodne cerpadlo spolu s rozvodmi (na niektorych autach), ale nemam rad, ked ma v servise povazuju za dementa, ktoremu nahovoria, ze "ked uz je auto u nich, usetrim, ked si necham opravit aj druhu stranu.


Nieee ved ja nepisem nic v zlom len sa nechapeme... :roll:

Ja nepisem nic o farbe svetla ale o svietivosti.
Tu nejde o farbu svetla - farebnu teplotu svetla v KELVINOCH ale svietivost vybojky v LUMENOCH...ked si pozries datasheet vyrobcu danej vybojky napriklad philips teraz to nejdem hladat ale na nete najdes tak napriklad

Nova vybojka: 3200lm
nasvietene: 500hod: svietivost klesa o - 500lm
nasvietene: 1000hod: svietivost klesa o -1000lm

pred koncom zivotnosti moze svietit slabsie ako halogenove H7, chapes co tym chcem povedat?
Ta vybojka nema svoju svietivost celu zivotnost...

Pozri sem su tam linky na fotky a rozdiel novych vybojok a vybojok co maju nasvietene 400hod

http://www.hidplanet.com/forums/archive ... 32188.html

jasne ak mas na jednej nasvietene par hodin je blbost menit obidve...ale ak ma co uz za sebou menil by som obe

lepsie to uz neviem vysvetlit snad by to vysvetlil na tuto temu najlepsi macher caknakist
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
Le Gend
Príspevky: 893
Registrovaný: 31.1.2010
Auto: 250 ciernych ponikov
Kraj: Košický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Pondelok, 15. Septembra 2014, 19:49

OK. Takze si to zhrnme: auto jazdi napr. 5 rokov, vybojky su (podla vas) uz v zalostnom stave, ale nikto nic neriesi, ani servis nevidi ziaden problem. Ale v momente, ked sa jedna "vypali", zrazu je tu problem ? Zrazu servisu zalezi na tom, aby ste vymenili aj tu druhu ? To ste fakt take ovce ?

Ked sa vymeni len jedna vybojka, a nahodou bude rozdiel oproti tej starsej viditelny, je to len esteticka zalezistost. To je dost slaby argument na to, aby sa obojstranna vymena povazovala za pravidlo.

Ked si menite vybojky pravidelne kazde 3 roky, potom OK, som asi len menej narocny.
Ale ak menite az ked vybojka odide a tvarite sa, ze treba menit automaticky aj na druhej strane, tak je to pokrytectvo alebo snobstvo (ide o estetiku na ukor praktickosti).
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Pondelok, 15. Septembra 2014, 20:22

Le Gend napísal:
OK. Takze si to zhrnme: auto jazdi napr. 5 rokov, vybojky su (podla vas) uz v zalostnom stave, ale nikto nic neriesi, ani servis nevidi ziaden problem. Ale v momente, ked sa jedna "vypali", zrazu je tu problem ? Zrazu servisu zalezi na tom, aby ste vymenili aj tu druhu ? To ste fakt take ovce ?

Ked sa vymeni len jedna vybojka, a nahodou bude rozdiel oproti tej starsej viditelny, je to len esteticka zalezistost. To je dost slaby argument na to, aby sa obojstranna vymena povazovala za pravidlo.

Ked si menite vybojky pravidelne kazde 3 roky, potom OK, som asi len menej narocny.
Ale ak menite az ked vybojka odide a tvarite sa, ze treba menit automaticky aj na druhej strane, tak je to pokrytectvo alebo snobstvo (ide o estetiku na ukor praktickosti).



videl si tie fotky co som ti dal link aka je zmena svietenia po 400 hodinach ??? tie foto nepotrebuju ziadne odporucanie servisu to je realita...to ze nikto neriesi pozor pozor nehadz vsetkych do jeneho vreca...

osobne menim vybojky po 1,5 - 2 rokoch aj ked sa zda ze im nic nie je opak je pravdou ako svietia v porovnani nove vybojky...(denne svietiena mam nakodovane H7)

POZRI SI TIE FOTKY tam su vybojky co svietia 400 hodin...tu nejde o to ze vydrzia aj 5 rokov...ved vydrzia aj ako pise vyrobca 2500hod prevadzky ale svietivost bude ku koncu horsia ako H7...aspon u mna ide o to vydiet cim lepsie v noci tu ide o xy faktorov, bezpecnost moju, bezpecnost okolia,lepsie zbadas prekazku, chodca, zviera a to tym ze vybojky maju viac lumenov - lepsiu svietivost...

ale zhrniem moj zaver lebo nebudem hrach na stenu hadzat a viac sa nebudem k teme vyjadrovat :D
POZRI SI TIE FOTKY
400hod testovane PHILIPS vybojka ...u kazdej znacky u kazdeho vyrobcu svietivost pouzivanim klesa...ak je taka co neklesa budem rad a zakupim si take...

NECH SI KAZDY SVIETI AKO CHCE JE MI TO OSOBNE UPLNE JEDNO RIADIM SA SVOJIM NAZOROM A REALITOU KTORA NEMUSI KAZDEMU VYHOVOVAT :thumbup:
Naposledy upravil/-a RACERMAN v Pondelok, 15. Septembra 2014, 21:15, upravené celkom 1 krát.
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Bulb Xenon light with ignition element D1 12V 35W - NAHR

Pondelok, 15. Septembra 2014, 20:54

Le grend od teba by som tu necekal ze budes niekomu nadavat do oviec,ale asi jediny baran si tu ty.:))))(samozrejme ber to bez urazky)

Predne ako pise raceman nehadz vsetky servisi do jedneho mecha.Prioritne nieje servis na xenonove svetla a klasicky servis malokedy kontroluje svietivost svetiel!!Ja naprikad vzdy upozornujem na svietivost svetiel,hlavne sa pytam ci este vidia v noci s tymi kahancmi,ale to len vtedy ked auto pride zo zapnutymi xenonmi.Ak odide jedna vybojka tak znamena ze je na konci zivotnosti,vlastne po.Vela krat ma ludia oslovia ake vybojky kupit,alebo ked sa im vypali napr. pytaju sa ze preco nemenit obe,alebo ci iba jednu?Ja sa ich vzdy pytam ze ci uz niekedy menili,kolko urobili km.Ak je odpoved 100.000km,tak je to jasne ze obe vybojky uz maju to co za sebou.Ak by som mal potom pocuvat klienta ze preco mu svieti jedna strana tak a druha tak,alebo preco mu odisla po tyzdni druha,tak to mu radsej vzdy odporucim vymenit obe vybojky!Ale konecne rozhodnutie je vzdy na nom.Mal som len jeden pripad zo sto ze chcel len jednu vybojku vymenit,tak sa vymenila len jedna.Ale myslim ze hadat sa tu o niecom takomto nema zmyslel....Necha kazdy svieti tym cim chce...Ale tak ci tak nechapem preco tu narazas na servisi,ze im by malo zalezat na vymene oboch?Vzdy to je iba na rozhodnuti klienta co si vyberie.Myslim ze na "odporuceni" vymenit obe vybojky nieje nic pokritecke ani snobske..:)))Ide od 25-35€ pri klasickej vybojke D2S a o 40-80€ pri kvalitnejsej vybojke.O pokritectve a snobizme by sme mohli rozoravat o bmw kde tieto vybojky predavaju za 250€/ks...:))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných