... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
madxface napísal:Sformulujem to inak. N47 je vyborny motor na vykon/spotrebu/emisie, ale napicu skontruovany. Kazdy jeden ma problem s rozvodmi, rozdiel je len v pocte najazdenych kilometrov, kedy material povoli a problem sa prejavi. Z toho dovodu bola v celej EU Technicka akcia na bezplatnu vymenu rozvodovej retaze vsetkych motorov N47D20O0, N47D20A, N47D20O1, popripade iba napinaku (technicke-okienko/zvolavacka-n47-2-0l-motory-vymena-rozvodov-t98686.html), aj ked oficialne sa BMW nikdy nepriznalo k vyrobnej chybe. http://www.auto.cz/bazar-top-pet-nejhor ... =2-BMW-N47
Musis brat do uvahy, ze bmw malo vzdy politiku bezudrzbovej rozvodovej retaze, teda najazd aspon 500.000km a ak si aj menil, bolo to jednoduche, kedze retaz bola vpredu. na N47 je retaz vzadu, jebacka ako cez rifle.

DarkBeast napísal:
ano viem o zvolavačke moje auto do nej nespadalo, ale stale si mi neodpovedal proste neexistuje žiadna štatistika kolko percent aut bolo realne vadnych, kde prdla retaz alebo praskol blok. Stale len čitam mal som dve tri auta, kde sa to stalo alebo niekto vymenil retaz preventivne ale neverim tomu, že sa tento problem tyka každeho auta to by sa o tom pisalo ešte asi viac či?
 
  Vyhodou je, ze sustiacu retaz odborne ucho zachyti a treba sa na to pozerat ako dalsi servisny ukon.
 Vyhodou je, ze sustiacu retaz odborne ucho zachyti a treba sa na to pozerat ako dalsi servisny ukon.
 
											
 kamoš si ju dal skontrolovať do Auto-motivu a domo ho poslali peši, že to už auto nemusí zvládnuť.
 kamoš si ju dal skontrolovať do Auto-motivu a domo ho poslali peši, že to už auto nemusí zvládnuť.
 Tiez si nemyslim ze po 2011 sa problem s retazmi uplne odstranil, ale aspon to nieje take caste.
 Tiez si nemyslim ze po 2011 sa problem s retazmi uplne odstranil, ale aspon to nieje take caste.kompre napísal:veril by si tomu vyjadreniu BMW, keby si mal n47micku po tom datume a motor by vydaval nejake sustanie a podobne? :)