... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

BMW e90 iDrive problem

Piatok, 22. Júla 2016, 12:24

Zdravím, mám problém s iDrive v 320d DPF e90 r.v. 2005, mám malý business iDrive, a ked si dam servisne intervaly, tak tam nemám zelené OK alebo cervené X ale také žlté trojuholníky na všetkých položkách, neviem prečo to tam takto je, a ako to vyresetovať ? resp. nastaviť servisne intervaly ? je to potrebné nastavovať ? alebo je to vec čisto len kozmeticko-informačná ?
auto som kúpil pred 2/3 mesiacmi a takto to už bolo


v prilohe pridavam ilustracny obrazok, nie z môjho auta ako to vyzerá, taký zltý symbol ako je v prvom riadku mám ja všade.
Prílohy
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg (75.05 KiB) 2451 zobrazení
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
Užívateľov profilový obrázok
madxface
Príspevky: 630
Registrovaný: 13.1.2014
Auto: f34, e91
Kraj: Žilinský

Re: BMW e90 iDrive problem

Piatok, 22. Júla 2016, 13:10

Su to varovne ikonky, ze sa blizis ku koncu servisneho intervalu. Servisne intervaly su nastavovane manuale, a teda nemusia (ale mali by) realne zodpovedat aktualnemu stavu naplni.
Resetovat si ich mozes aj sam. Pouzi hladanie na fore. A s autom do servisu pomenit kvapaliny a skontrolovat vozidlo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

Re: BMW e90 iDrive problem

Sobota, 23. Júla 2016, 15:30

ale ked pozriem ze kolko KM je do konca intervalu tak tam nemam ziadne cisla iba ----- km , takze asi to niekto nejak cez diagnostiku zablokoval ? a takisto mne nejde resetovat intervaly ani ich nastavit, skusal som podla rôznych navodov na youtube, aj na malom BC medzi tacho kruzkami.
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
PetoK
Príspevky: 9943
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: BMW e90 iDrive problem

Sobota, 23. Júla 2016, 16:14

Chod za niekym na orig diag...
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6635
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: BMW e90 iDrive problem  Topic is solved

Nedeľa, 24. Júla 2016, 13:31

Pravdepodobne niekto na tvojom aute menil budiky ktore nenakodoval, alebo v nich dojebal sw ked stacal
Km. Servisne intervaly su ulozene v budikoch, a pre zalohu este v cas.
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

Re: BMW e90 iDrive problem

Sobota, 30. Júla 2016, 09:35

este som si vsimol zaujimavu vec, na kontrole originality malo auto iny BC a tachokruzky ako vravite ako mam teraz, poslem fotky, takisto mi nefunguje ukazovatel tempomatu na vonkajsom obluku rychlomera, ale to som sa docital ze funguje az v 6 valcoch, na teste budikov mi vyskoci hore po obluku ale v praxi sa nezapne nijako :) :D
Prílohy
13814666_10205677227123467_1420770046_n.jpg
momentalne mam na aute toto
13814666_10205677227123467_1420770046_n.jpg (63.53 KiB) 2307 zobrazení
13867045_10205677226523452_1509263901_n.jpg
kontrola originality fotka z KO.SK
13867045_10205677226523452_1509263901_n.jpg (34.01 KiB) 2307 zobrazení
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6635
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: BMW e90 iDrive problem

Utorok, 2. Augusta 2016, 00:18

Tak to si si vsimol naozaj podstatnu vec a aj objasnil odpoved na svoj problem.Je to uplne jasne. Tie budiky co mas teraz nie su z auta povodne. Tak ako som pisal.....
No a co je najpodstatnejsie - svieti na nich medzi celkovymi kilometrami a trip kilometrami taka "bodka".
To je manipulacny bod - svieti ak VIN v budikoch sa nezhoduje s VIN v CAS, resp zvysku auta. Jednoducho niekto LOW budiky vybral, hodil tam tieto HIGH a neprekodoval, nepreprogramoval ich...... Zato nefunguju ani servisne intervaly, lebo tie su ulozene v budikoch, a CAS, ale ak medzi nimi nie je sulad, tak sa to vsetko takto pohubi.
Do tych druhych budikov potrebujes prepisat VIN a napokon ich aj nakodovat vo vozidle. Potom by malo vsetko fungovat ako ma. Funkcia ukazovatela tempomatu je vsak otazna, u E90 je to naozaj chaos kedy to ma fungovat a kedy nie. Ale mohol by fungovat po spravnom nakodovani....
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

Re: BMW e90 iDrive problem

Utorok, 2. Augusta 2016, 23:04

airbone napísal:
Tak to si si vsimol naozaj podstatnu vec a aj objasnil odpoved na svoj problem.Je to uplne jasne. Tie budiky co mas teraz nie su z auta povodne. Tak ako som pisal.....
No a co je najpodstatnejsie - svieti na nich medzi celkovymi kilometrami a trip kilometrami taka "bodka".
To je manipulacny bod - svieti ak VIN v budikoch sa nezhoduje s VIN v CAS, resp zvysku auta. Jednoducho niekto LOW budiky vybral, hodil tam tieto HIGH a neprekodoval, nepreprogramoval ich...... Zato nefunguju ani servisne intervaly, lebo tie su ulozene v budikoch, a CAS, ale ak medzi nimi nie je sulad, tak sa to vsetko takto pohubi.
Do tych druhych budikov potrebujes prepisat VIN a napokon ich aj nakodovat vo vozidle. Potom by malo vsetko fungovat ako ma. Funkcia ukazovatela tempomatu je vsak otazna, u E90 je to naozaj chaos kedy to ma fungovat a kedy nie. Ale mohol by fungovat po spravnom nakodovani....

takze mam vyhladat nejakeho profika s diagnostikou a on dokaze cez nu vsetko spravit a dat na správny režim a prepisat VIN+ ostatne veci co nesedia ? :)
este jedna otazka ak su napriklad stocene kilometre, resp. pôvodne auto ma dajme tomu 300 000 a teraz tento budik ukazuje 239 000, tak sa to dá niekde cez diagnostiku zistit ? :) zatial dik za objasnenie :)
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6635
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: BMW e90 iDrive problem

Utorok, 2. Augusta 2016, 23:17

Cez diagnostiku sa tieto veci prepisat nedaju, budiky sa musia vybrat, rozobrat, musi sa z nich vybrat chip, precitat, naprogramovat novy a ten zasa dovnutra. Vsetko poskladat a az potom je mozne budiky nakodovat/prisposobit cez diagnostiku k autu.
Samozrejme to viem spravit aj ja, ale som s casom na tom teraz po dovolenke absolutne biedne.
Kilometre ak su stocene, su stocene aj v budikoch aj v CAS, pretoze tieto dve jednotky si pocet km synchronizuju a navzajom sa prepisu ak su v jednej jednotke vyssie km.
ak stocis kilometre na budikoch a v CAS nie, hned ked sa tam budiky daju, kilometre si vezmu zasa povodne z CAS a naopak. Takze ak to niekto stacal, musel v oboch jednotkach. Kilometre su ulozene aj v niektorych inych jednotkach v aute, takze mozno sa odnekial vycitat este daju, ale takymto sarlatanstvom a touto problematikou sa asi nikto nezaobera, lebo aj keby v niektorej jednotke bol iny udaj, nema to ziadnu relevantnu vypovednu hodnotu....
Takze radsej sa nato uplne vykasli.
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

Re: BMW e90 iDrive problem

Štvrtok, 4. Augusta 2016, 09:36

aha, a este jedna otázka na to co si mi uz asi aj napisal vyssie ( uz vyzniem jak uplny popleta :D ) ze mal som tam stary budik dajme tomu z 300 000km, ked tam typek dal novy budik z dajme tomu 200 000km, tak kilometre ostali podla nového budíka, alebo sa nastavili podla jednotky CAS na tých 300 000km ? ako az tak silne neriesim tie km, aj tak sa mi to zdá málo r.v. 2005 a malo 228 000km, len kvoli DPFku zistujem, lebo neviem kedy cakat jeho cas konca :D uz mam 238 000km a zatial vsetko funguje a pravdepodobne bude pôvodný, zatial s ním nemám ziadne tazkosti ani neviem ze ho mám, iba raz sa mi trosku zaniesol co som cítil na výkone, ale to som spravil 4 dni po sebe kratsie jazdy v meste, ale jedna 15 minutova jazda na dialnici v 2700 otackach a auto fičalo ako ma. inak nerozumiem preco si tam dakto daval dpfko ked ten motor M47 splnal euro 4 aj bez neho :D
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
PetoK
Príspevky: 9943
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: BMW e90 iDrive problem

Štvrtok, 4. Augusta 2016, 09:39

M47 bez DPF je EU3.
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

Re: BMW e90 iDrive problem

Štvrtok, 4. Augusta 2016, 09:42

nie je, aj E46 z roku 2004/2005 splnaju euro 4 a nemaju DPF, nie ? a takisto aj e90 M47 maju euro 4 bez dpf. ak sa mýlim opravte ma.
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
Užívateľov profilový obrázok
kubajz79
Príspevky: 62
Registrovaný: 27.11.2013
Auto: E90 325i
Kraj: Zahraničie

Re: BMW e90 iDrive problem

Štvrtok, 4. Augusta 2016, 16:09

no tvl,takové auto bych prodejci omlátil o hlavu a ještě na něj podal trestní oznámení.udivuje mne,že si to vůbec takhle koupil...
každopádně bych zajel za někým,kdo má origo diagnostiku a ví co dělá,ať projde i ostatní jednotky.pokud to stočil nějaký kokot a nebo řešil nájezd výměnou přístrojovky bude možné skutečné kilometry dohledat.pak mne napadá ještě klíč.z něj by v autorizaku kilometry taky mohli vyčíst.pokud ti prodejce nedal jen jeden,který byl nepoužívaný...
ve většině případů byly 320d dělníci s ročním nájezdem kolem 50k.příjde mi,že je malá pravděpodobnost takového nájezdu u deset let starého auta.takže výměna přístrojovky je přinejmenším podezřelá.
 
Užívateľov profilový obrázok
21SLAVO23
Autor témy
Príspevky: 113
Registrovaný: 8.10.2015
Auto: BMW e91 330D, Subaru
Kraj: Prešovský

Re: BMW e90 iDrive problem

Štvrtok, 4. Augusta 2016, 22:52

ako uz tie kilaky vobec neriesim, 4 rocne auta maju nabehane 200 tisic km. a mám 2 klíče,nepoznal som také detaily ako je bodka medzi kilometrami, a ine podrobnosti ktore som zistil az užívaním auta, ale hlavne som s mechanikom pozeral technický stav vozidla ktorý je dobrý od bŕzd, podvozok, a takisto aj motoricky, a do auta som zatial menil iba olej s filtrami + angel eyes sa mi vypálili + to je vsetko, nemam s autom ziadny problem, okrem kozmetických detailov na exteriéri. tak uvidíme kolko ma povozí z úsmevom na tvári zatial si ho 100% užívam a sedí aj ide perfektne.
EX: Bmw e90 320d, e46 330i, Passat B7 2.0TDI
Aktual: BMW E91 330d

Príbeh auta: pribehy-nasich-aut/bmw-e91-330d-lemans-blau-mpacket-t120938.html
 
j.slavko
Príspevky: 69
Registrovaný: 23.11.2015
Kraj: Žilinský

Re: BMW e90 iDrive problem

Piatok, 5. Augusta 2016, 08:15

len aby si to nezakrikol. Kilometre riesit myslim ze je uz dost neskoro, uz s tym clovek aj tak nic neurobi.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných