Zdravím, mám BMW E90 335d LCI (2009) s motorom M57D30TU2 (210 kW, biturbo). Po strate oleja začal motor silno klepať, v olejovom filtri sa našli piliny. Pravdepodobne zadretá ojnica/kľuka. Bohužiaľ ešte 3km som na tom došiel domov. Kontrolka nesvietila žiadna, nechápem prečo. Viem, že ma tu bude každý moralizovať mal si skontrolovať olej/hneď odstaviť auto ale také komentáre si nechajte pre seba, áno je to veľká chyba z mojej strany ale nebudem tu plakať nad rozliatym mliekom. Chcel by som sa opýtať čo ďalej, čo by bola rozumná varianta. Chcelo by to asi najprv diagnostikovať motor aké veľké poškodenia sú, ak vás niečo napadá tak mi prosím napíšte a ak aj viete nejaké cenové odhady tak by ma to tiež zaujímalo, link dole Ďakujem.
1. Výmena motora - ?
2. GO - ?
3. Vymeniť spodok motora ak je blok v pohode. - ?
https://youtube.com/shorts/40JxIwUhF4c?feature=share