... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Zeky3
Autor témy
Príspevky: 713
Registrovaný: 2.4.2015
Auto: Imola E46
Kraj: Žilinský

Výmena ventilových gufier+piestných krúžkov

Sobota, 31. Októbra 2015, 20:58

Ahojte,
kedže auto papá olej (cca. 1 l. na 1. tis. km) a za studena dymí viac ako by malo, chystám sa vymeniť ventilové guferá.
Chcel by som vedieť či vymeniť rovno aj piestne krúžky alebo radšej nie. (vraj to potom dlho sadá a treba jazdiť opatrne).
S výkonom problém nieje, auto ide dobre.
Jedná sa o motor N42B18A.

Ďakujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: Výmena ventilových gufier+piestných krúžkov

Nedeľa, 1. Novembra 2015, 09:58

no neviem ako to ides robit, ale ak budes davat dole hlavu, tak uz pod jednym rozober aj spodok a vymen aj kruzky, toť môj nazor =D>
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
kubko45
Príspevky: 263
Registrovaný: 18.9.2011
Auto: Bmw E46 320ci
Kraj: Žilinský

Re: Výmena ventilových gufier+piestných krúžkov

Nedeľa, 1. Novembra 2015, 12:10

gufera sa daju vymenit aj bez demontaze hlavy
 
Užívateľov profilový obrázok
Zeky3
Autor témy
Príspevky: 713
Registrovaný: 2.4.2015
Auto: Imola E46
Kraj: Žilinský

Re: Výmena ventilových gufier+piestných krúžkov

Utorok, 3. Novembra 2015, 12:30

Ďakujem chalani. :thumbup:
 
Igorrvk
Príspevky: 2
Registrovaný: 7.7.2015
Auto: BMW E83
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolny Kubin

Re: Výmena ventilových gufier+piestných krúžkov

Utorok, 3. Novembra 2015, 16:30

kto by vedel vymenit tie gufera bez demontaze hlavy a kolko by to stalo ? motor n42b18a
 
Tobin
Príspevky: 1
Registrovaný: 21.11.2012
Auto: E46 320i
Kraj: Zahraničie

Re: Výmena ventilových gufier+piestných krúžkov

Nedeľa, 6. Decembra 2015, 20:18

Tak to by mě zajímalo jestli to jde udělat! Zatím jsem se s tím ještě nesetkal.
Napadá mě jediná možnost jak to provést a to je při vysunutí pístu do HÚ, kdy by se ventily opřely o hlavu pístu.
Hlavu jsem zatím sundanou neměl, takže ani nevím jak moc by ventil poklesl než se opře o píst a jestli to stačí na provedení
demontáže a zpětné montáže klínků, pružiny s miskami a výměny těsnících kroužků. Navíc po demontáži vačkových hřídelí
se už bude dost obtížně zjišťovat HÚ u dalších válců. Nevím, nevím jestli je to jednodušší a rychlejší než klasická oprava demontáží hlavy!

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných