Piatok, 24. Augusta 2012, 21:11
Ja som mal podobný problém:
Pred rokom som dal nový zotrvák a celý spojkový kit.
Po prvom vypnutí motora som počul zachrastiť zotrvák, no myslel som že to nemôže byť ono však je to komplet nové /zn.LUK/.
Tak som vymenil perinky motora a prevodovky a následne remenicu kľuky a furt do zachrastenie pri vypnutí motora.
Po pol roku začala šmýkať spojka ktorú sprevádzalo vibrovanie pri zaradenom 4 a 5 stupni pri prudkom zrýchlení.
Pred troma dňami som dal dole prevodovku, spojka bola v pohode, ale zotrvák mal veľkú vôľu.
Následne som dal komplet nový kit VALEO + zotrvák a spojka konečne pracuje tak ako má.
MERCEDES 126 R5 300 SD automatic ex
BMW E34 R6 524 TD ex
BMW E46 R4 320 D ex
BMW E38 V8 730 iA
BMW E70 xDrive 30d