TT-SIMIK napísal:minimálne 3ks powerboxov som vyhodil z áut, čo robilo problémi,dymenie, trhanie motora, klepanie vstrekovačov, kôli ojebanému tlaku na rampe......hovorím o boxoch čo sa montuju medzi regulator tlaku paliva na rampe!!Soft je soft....upravuje sa mapa paliva, vzduch, limitéry atd atd......
Tak nejak.
Laicky: Power box klame riadiacu jednotku ked sa pyta na jednotlive veci ako : kolko vzduchu ide do motora, aky je tlak na palivovej rampe atd...
Normalna uprava znamena upravu vsetkeho co sa samotneho cyklu tyka. To je napr: tlak v sani, vstrekovane mnozstvo, predvstrek, dalej veci ako limitery, ktore urcuju maximalne hodnoty, aby ich motor neprekrocil, (napr tlak v sani, krutiaci moment...) a potom su tu este akesi ,,poziadavky" ako mapy plynoveho pedala. Toto vsetko je len cast z celeho procesu upravy, tak kolko tych powerboxov by bolo treba aby sa skutocne nieco dialo? A je to cele nerealne niecim takym zladit a upravit jednu vec neznamena takmer nic..
Oplati sa to?
