... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk

Užívateľov profilový obrázok
Iwe_sko
Autor témy
Auto: Bmw E46 320d
Kraj: Banskobystrický

Predvstrek

Štvrtok, 6. Apríla 2017, 08:52

Čauko. Dnes som mrkol motor cez Inpu. Robí mi problémy z núdzovým režimom pri záťaži napríklad na diaľnici na 5 stupni pri 3000ot. Je to 320d 100kw.
Našlo mi túto chybu okrem egr a žhaviča. Čo by to mohlo spôsobovať. Ďakujem za radu.
Chyba.png
Chyba.png (8.09 KiB) 1455 zobrazení
Naposledy upravil/-a Iwe_sko v Piatok, 7. Apríla 2017, 17:47, upravené celkom 1 krát.

PetoK
Kraj: Žilinský

Re: Najdená chyba cez inpu

Štvrtok, 6. Apríla 2017, 08:56

Zle nastavene cerpadlo, vytahana retaz...

Iwe_sko
Autor témy

Štvrtok, 6. Apríla 2017, 09:14

Oukej ta reťaz by nebola až taká tragédia. Je pravdepodobné že by bolo ods.até aj niečo v čerpadle?

Iwe_sko
Autor témy

Štvrtok, 6. Apríla 2017, 12:11

Volal som s mechanikom a spomenul snímače polohy kľuky alebo vačky. Mohla by byť taká hláška aj kvôli tomu?

Iwe_sko
Autor témy

Piatok, 7. Apríla 2017, 14:50

Dnes som sa bol povoziť s napichnutým počítačom a sledoval som hodnoty. A pri väčšiom zaťažení motora napr 4ty alebo 5ty stupeň a plyn na podlahe po dosiahnutí skoro 3000ot mi nesedela hodnota spritzbeginn medzi soll a ist. Soll požadoval napr 13 a ist hodnota nestúpla nad 7,8 a potom po chviločke nasledovalo zníženie dávky paliva. Ale nebol to núdzový režim, lebo po 2 až 3 sekundách sa znova zvíšila a zase začalo ťahať nachviľku a nasledovalo znova to isté. Reťaz mi nehrkoce vraj znie dobre. Napadol ma predsuvník vstrekovania alebo riadiaci vstrek. Dá sa niečo z toho overiť aj nejak presnejšie?

Iwe_sko
Autor témy

Re: Predvstrek

Nedeľa, 9. Apríla 2017, 19:11