... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - cukanie rucicky na EKOnomere....

Streda, 15. Augusta 2012, 08:40

Spat k teme.....docital som sa, ze Ekonomer by mal byt umiestneny niekde v sani a riadi sa podtlakom na rampe? Ked pod zatazou cuka ekonomer, moze byt zle osadene sanie a chyta falosny vzduch??Nakolko mi menili klapky v sani za zaslepky...mozu byt zle osadene samotne klapky? Moze byt nieco s podtlakovymi hadickami v blizkosti sania?

Popripade vase postrehy?
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - cukanie rucicky na EKOnomere....

Pondelok, 20. Augusta 2012, 12:05

Dalsi priznak....

vcera som trosk ankaldal pri jazde na dialnici a do 4. rychlosti, ked som dal podlahu, mi isiel ekonomer na spotrebu 20l....pri 5. rychlosti uz isiel len na cca 18l a pri 6. rychlosti len na 16-18l....podotykam, ze plynovy pedal som dal stale na podlahu. Bol citelny nedostatok yvkonu, na vyssich prevodoych stupnoch....pri nizsich to az tak necitit.

Diagnostika nevychadzuje nic.....vedel by mi uz niekto poradit, ci aj nadalej si budem sam so sebou dopisovat ? :smile: ](*,)
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: E46/320d/2004 - cukanie rucicky na EKOnomere....pomooc:(

Pondelok, 20. Augusta 2012, 15:13

Skús pozrieť hadičky k ovládaniu turba, ale myslím, že ak by slabo tlačilo, tak by to vedela vyhodnotiť RJ ako chybu a uložiť ju. Ale pozrel by som ich určite. Prípadne skočil na diagnostiku niekam, kde dokážu zobraziť aj akčné hodnoty počas jazdy, ako tlačí turbo, váha koľko udáva a podobne, nejak sa na to prísť musí.
Nur Original ist Legal.
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - cukanie rucicky na EKOnomere....pomooc:(

Pondelok, 20. Augusta 2012, 15:29

Uz som bol na LIVE diagnostike viackrat...turbo tlaci dobre, vaha mala tiez dobre hodnoty. Snad mi zostava zistit tlak na rampe....mozno to smeruje k ventilu na vysokotlakom cerpadle....sam neviem....dem pozriet hadicky pri turbe a pri sani (resp. zhodit samotne sanie a pozriet tesnenia sania a zaslepok na sani).

PS: Ak mal niekto podobne priznaky a podarilo samu najst riesenie, budem rad, ked pomozete...

vdaka
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/320d/2004 - cukanie rucicky na EKOnomere....

Pondelok, 20. Augusta 2012, 20:42

potmehuth napísal:
Spat k teme.....docital som sa, ze Ekonomer by mal byt umiestneny niekde v sani a riadi sa podtlakom na rampe? Ked pod zatazou cuka ekonomer, moze byt zle osadene sanie a chyta falosny vzduch??Nakolko mi menili klapky v sani za zaslepky...mozu byt zle osadene samotne klapky? Moze byt nieco s podtlakovymi hadickami v blizkosti sania?

Popripade vase postrehy?



to si zle čítal.......)))))tieto male vady sa hladaju najhoršie,lebo ich RJ neuloži ako chyby......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Pondelok, 20. Augusta 2012, 21:11

dokonca....tak sa idem zamerat na live tlaky na rampe a po konzultacii so skirexom to smeruje asi k vadnemu regulatoru/ventilu na rampe.
uvidim po sobote....dufam aspon :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
nadro
Príspevky: 4159
Registrovaný: 5.11.2011
Auto: BMW E46 320 touring
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Pondelok, 20. Augusta 2012, 22:01

ten regulátor by som tipoval aj ja, lebo som ho mal zlý a toto mi robilo. Po výmene :-" :-" :-" :-" je pokoj.
Dano 0905/571254
pribehy-nasich-aut/krakow-a-nova-rozpera-t57331-600.html
v ponuke rozširovacie podložky na všetky typy BMW
____________________
BMW E46 320d touring
ex: škoda 125l lpg
ex: citroen zx 1,8i
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Pondelok, 20. Augusta 2012, 23:16

držím palec...)))))potom by to bola druha 320D 110kw čo by robila taketo hluposti.....))))inak som sa stým ešte na 320D nestretol.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Utorok, 21. Augusta 2012, 08:27

Vdaka....dam potom vediet :wink:
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Utorok, 21. Augusta 2012, 08:28

nadro napísal:
ten regulátor by som tipoval aj ja, lebo som ho mal zlý a toto mi robilo. Po výmene :-" :-" :-" :-" je pokoj.


Cawko....a odkial si si, prosim Ta, zadovazil ten regulator? A kolko Ta to vyslo?

Odpoved mozes aj PM :)
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Utorok, 21. Augusta 2012, 17:50

Otazka....ma ekonomer ist za kazdych okolnosti az na hodnotu 20l, ked dam podlahu? Ci je rozdiel ked dam podlahu na 6 pri 100 alebo pri 160???

ALEBO???

AKE MAJU BYT SPRAVNE HODNOTY TLAKU NA RAMPE?


DAKUJEM
 
potmehuth
Autor témy
Príspevky: 1385
Registrovaný: 2.9.2010
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Pondelok, 3. Septembra 2012, 08:50

Cawte,

takze diagnostika je bezchybna.....ale zda sa mi, ze po pravidelnej servisnej vymene, vratane palivoveho filtra, priznaky ustupili...bojim sa tvrdit, ze je to vyriesene, ale priznaky ustupili.

Takze asi to bolo v palivovom filtri......cas ukaze.....este nejaky cas pojazdim.
 
Erik1392
Príspevky: 2
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: BMW E46 320d--2004
Kraj: Bratislavský

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Nedeľa, 7. Októbra 2012, 10:12

Zdravim, ja mam podobny problem s tym vykonom.. normalne idem si po R1 NR-TN... na 6ke 2300ot. na tempomate... a pride mierny kopcek a neomlane zacne auto spomalovat a mozem aj macknut plin na podlahu nevladze to vytiahnut... tak isto vobec rozbehnut to na 130ku je celkom trapenie a ani sa mi nerpodarilo motor vytocit na viac ako 4100ot.. a ked aj viac tak len na 4400 a to len veelmi pomali stupalo. Auto som kupoval asi 2 mesiace dozadu a boli vymenene vsetky filtre.. olej.. dopravne cerpadlo nafty je v potiadku a 2 vstreky su nove a 2 po repase... ale z mojo pozorovania mi pride ze to moze byt natankovanou naftou... tankoval som na Shellke v Partizanskom, ale potom raz som natankoval na OMV v BA a v Lefantovciac (neveim co to je...) a zrazu to tahalo celkom dobre aj na dialnici v rychlosti bez problemu.. a potom som zase do praznej nadze zobral na shellke a zase to netahalo takze bud je to len blba nahoda ze sa to takto objavilo alebo to bude naozaj tou naftou.

EDIT: este taka vec ze spotrebu za poslednych 1500km mi ukazuje 5.2l/100km co by bolo fajn ale ked si to vypocitam tak to vychadza asi 6.6l/100km co sa mi zda celkom dost na to ze jazdim celkom slusne a dlhe trasy... kamos co ma take iste auto len automat ma spotrebu na takychto trasach kolo 5 aj podla vypoctu aj pocitaca..
 
Užívateľov profilový obrázok
Schneider
Príspevky: 147
Registrovaný: 10.8.2010
Auto: BMW 320D,Touring,04
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Okres Dolný Kubín

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Nedeľa, 7. Októbra 2012, 17:01

Erik1392 napísal:
Zdravim, ja mam podobny problem s tym vykonom.. normalne idem si po R1 NR-TN... na 6ke 2300ot. na tempomate... a pride mierny kopcek a neomlane zacne auto spomalovat a mozem aj macknut plin na podlahu nevladze to vytiahnut... tak isto vobec rozbehnut to na 130ku je celkom trapenie a ani sa mi nerpodarilo motor vytocit na viac ako 4100ot.. a ked aj viac tak len na 4400 a to len veelmi pomali stupalo. Auto som kupoval asi 2 mesiace dozadu a boli vymenene vsetky filtre.. olej.. dopravne cerpadlo nafty je v potiadku a 2 vstreky su nove a 2 po repase... ale z mojo pozorovania mi pride ze to moze byt natankovanou naftou... tankoval som na Shellke v Partizanskom, ale potom raz som natankoval na OMV v BA a v Lefantovciac (neveim co to je...) a zrazu to tahalo celkom dobre aj na dialnici v rychlosti bez problemu.. a potom som zase do praznej nadze zobral na shellke a zase to netahalo takze bud je to len blba nahoda ze sa to takto objavilo alebo to bude naozaj tou naftou.

EDIT: este taka vec ze spotrebu za poslednych 1500km mi ukazuje 5.2l/100km co by bolo fajn ale ked si to vypocitam tak to vychadza asi 6.6l/100km co sa mi zda celkom dost na to ze jazdim celkom slusne a dlhe trasy... kamos co ma take iste auto len automat ma spotrebu na takychto trasach kolo 5 aj podla vypoctu aj pocitaca..


Prečo potrebuješ auto točiť nad 4000 ot????? Zrovna minulý týždeň som bol na emisnej, a naše motory majú obmedzovač otáčok práve okolo 4000 ot/min, ak ti ale chýba rev motora, vymeň auto za benzín....
Spotreba: ja jazdím na Shell nafte bez akýchkoľvek aditív, a som úplne spokojný, aj napriek tomu že mnohí tvrdia že je to najväčší bordel...
Rozdiel medzi spotrebou podľa BC a meraním na plnú nádrž je uplne normálny, mne to vychádza rovnako. Záleží na šírke pneu, vonkajšej teplote, či ideš so zapnutým kompresorom klímy alebo bez... proti vetru... a v neposlednom rade akou rýchlosťou ( ale kto by sa plazil 90, ak to môže okoliu natrieť aspoň 150tkou, tá ale potiahne daleko viac z nádrže...)
S tvojim problemom chýbajúceho ťahu ti pomocť neviem, skontroluj veci ako podtlakové potrubia, tesnosť sania,na fore nájdeš veľa námetov.... Myslím že ti netreba vysvetlovať, že na 6tke pocit ťahu nieje tak výrazný ako na 3ke... :-)
 
Erik1392
Príspevky: 2
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: BMW E46 320d--2004
Kraj: Bratislavský

Re: E46/320d/2004 - strata vykonu na vyssich prevod. stupnoc

Nedeľa, 7. Októbra 2012, 18:33

Dakujem za uzasne konstuktivnu odpoved ale co mozem cakat na fore.... a tocit nad 4000.... asi na to aby som sa rozbehol na tu 130ku na dialnici... lebo ked preradim skor tak sa to ani nerozbehne.. rev motoru naozaj nepotrebujem... no tak ja mam osobnu skusenost s benzinom zo Shelky.. a to v zivote nenatankujem.. stalo nas to kopletne cistenie palivoveho sistemu v jednom litadle.. a z tych hadiciek isiel naozaj humus... a jazdim PE-BA.. co je cesta PE-NR popod horu.. cez dediny 50na tempomate.. a mimo 90-100 tiez na tempomate ked sa da... potom R1 130na tempomate... a D1 110... takze myslim ze to je prilis velka spotreba na takyto stil jazdy... a kdo tu hovoril o nejakom pocite tahu na 6ke?? tam je problem ze nedokaze udrzat 130 uz pri takom 3% stupani...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných