... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
Ľuboš PP napísal:Je nejaka sanca ten vstrek trosku precistit, ked natankujem v-power diesel,alebo nalejem nejaky radikal na precistenie? Lebo planovana oprava bude az za mesiac...
Georgo napísal:ako sa da zistit ci vstrek "sti" alebo tecie do prepadu? Videl som nejake napajanie na flase, ale moc sa nevyznam. Ak by mal niekto cas a chut napisat, ako vyzera ten prepad? Nafta sa vracia spat do obehu, alebo co sa potom s nou robi?
Dik
Georgo napísal:takze prepadova vetva je na tomto obrazku cislo 20?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ctor_line/
Da sa to jednoducho zmerat? (okrem toho, ze treba dat dole asi sanie :). Diagnostika to nevie urcit?
Georgo napísal:teraz ma nieco napadlo. Dajme tomu, ze diagnostika ukaze, ze na 2. vstrekovac pridava 2mg oproti ostatnym. Napojim to potom na flase a zisitim, ze 2 vstrekovac naplni tu flasku ovela skor ako ostatne. Mozem potom z tohto usudit, ze vstrekovac nesti, ale ze dava do prepadu?
Btw. to ze dava do prapadu je asi lepsie ako ked sti, ze?Teoreticky by sa tym nemalo v motore nic pokazit. Je to tak?
luky2208 napísal:Teoreticky maš pravdu ale prakticky je to tak že ak množstvo unikajucej nafty prekročí určitú hranicu tak sa motor nebude dať naštartovať.