Nechcel som sa zapajat, ale neda mi

V prvom rade, vela z toho co chces diagnostikovat, sa jednoduchym sposobom diagnostikovat ani neda (vaha vzduchu), alebo je nutne dane suciastky vymontovat (trysky), turbo, mozno vstrekovacie cerpadlo...
To su zasahy co trvaju vela casu a tym padom aj stoja vela penazi a takisto vyzaduju celkom vysoku mieru znalosti daneho motora alebo dieslov vseobecne...
Ak ocakavas, ze niekto ti toto vsetko spravi za 30-50 eur, tak sa treba zobudit

To, ze ten niekto od teba vypytal 10 euro za beznu diagnostiku je podla mna absolutne fer cena (ja by som to nerobil)
PS: a aby ti na nieco bol dobry moj prispevok
MAF senzor (vaha vzduchu) moze mat 3 stavy:
1. funguje spravne,
2. funguje, ale dava zle udaje, takze auto ma horsi vykon/vyssiu spotrebu
3. nefunguje vobec
Nefunkcnu vahu odhalis lahko - odpojis ju a ked ide motor lepsie/prip. tak isto, tak je ZLA.... ak ju odpojis a auto ide horsie, zvysi sa spotreba, tak je bud v stave 1 alebo 2
Zial, rozdiel medzi stavmi 1 a 2 sa zistuju velmi tazko a vacsinou to servisaci riesia vymenou za novu
