... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Streda, 15. Júla 2009, 10:57

Pomaličky polaly doskladávam lego, a zase som zastavil na jednej súčiastke...PRESSURE CONVERTER!!!!!..čiže elektromagnetický ventil čo reguluje podtlak do podtlakového ventilu na turbe,na naklápanie lopatiek.......

Nevie niekto náhodou, či má ten ventil prepúštať podtlak v smere k motoru a j po odpojení z napájania??? Poprípade vie mi to niekto zistit na svojom aute??? Stačí ked odpojí tu druhú hadičku na ventili od predu auta(pri naštartovanom), a vyskúša priložením prsta či saje podtlak alebo nie,ked odpojí napájanie(robota tak na 2 minuty)....mne saje keď je zapojený, a keď je odpojený tiež trošku,aj ked len máličko(ale je to cítit len málo na prste,treba dávať pozor),ale aj to môže mať zlý vplyv na správny chod turba!!!!!Bude niekto,tak dobrý??Ak áno tak díky!!!! #-o #-o #-o #-o
Prílohy
bez_názvu.JPG
bez_názvu.JPG (45.09 KiB) 1471 zobrazení
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Štvrtok, 16. Júla 2009, 09:33

Nikto nevieeeee??? =D> =D> =D> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: #-o #-o #-o
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Štvrtok, 16. Júla 2009, 10:23

Ja by som ti to pozrel ked sa najblizsie budem vrtat v aute, ale neviem ci by ti to pomohlo, kedze mam uplne iny motor :roll:
Ten konvertor je kde vlastne uchyteny? asi treba dat dole sanie aby som sa tam dostal...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Štvrtok, 16. Júla 2009, 14:43

alfi666 napísal:
Ja by som ti to pozrel ked sa najblizsie budem vrtat v aute, ale neviem ci by ti to pomohlo, kedze mam uplne iny motor :roll:
Ten konvertor je kde vlastne uchyteny? asi treba dat dole sanie aby som sa tam dostal...


Alfi,že nesranduješ???? Je to vedľa nádržky ostrekovača......)))) A je to úplne jedno,aký maš turbomotor,lebo ten ventil tam máš aj ty....reguluje ti podtlak už dlho spomínanej VGT turba....)))) \:D/ \:D/ \:D/
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Štvrtok, 16. Júla 2009, 19:04

ja viem ze principialne to mam rovnake :D.. ale mozno moj motor to reguluje inak, nez common rail... no nic.. skusim ti to pozriet len co budem mat opraveny starter a budem vediet nastartovat #-o ](*,)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
MGSnake
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Sobota, 18. Júla 2009, 12:23

nechapem tvoju otazku ale funguje to takl ze po nastartovani motora ti zacne vakupova pumpa vysavat vzduch z vakuoveho priestoru (vakuova nadrzka) no a ked odpojis hadicku z pressure converter tak by si mal namerat podtlak 80-90kPa. ten pressure converter potom podla RJ (ktora nejakym sposobom upravuje mnozstvo amperov v napajani ) otvara a zatvara priechod a tym sa potahuje tiahlo na turbe a potom nasledne sa naklapaju lopatky! neviem ci som pomohol alebo nie! skus pozriet ci sa ti tiahlo na turbe pohyna a ci ho vobec dokazes rukou pohnut, potom skontroluj tesnost hadiciek.Ja som to robil tak ze som po kazdom moznom kusku kde sa dali hadicky odpojit meral podtlak.Tak som prisiel k prasknutej hadicke vakuovej a potom nasledne k tomu senzoru.Pomozem ked treba len neviem co ti ide a co nie! nejake tie skusenosti mam.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Sobota, 18. Júla 2009, 19:07

Moja otázka je jasná.......že či má cez ten el.ventil(pressure convertor) prechádzať podtlak aj ked ho odpojím z napajania...podľa mna by mal ostať úplne zatvorený!!!!! Musim to vyskušať na kamošovom,ked s ním budem!!!!
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Sobota, 18. Júla 2009, 21:14

ked pressure converter nefunguje resp.neni zapojeny tak nema prechadzat ziadny podtlak.Ale priznam sa mne niekedy prechadza 15kPa a niekedy nic.mam tam ten stary a novy mam v krabičke.Musim vymenit.takze ziadny alebo len uplne minimalny!
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Nedeľa, 19. Júla 2009, 13:06

Nooo podľa mňa žiadny,podľa mňa má byť úplne uzavretý...ak občas prepúšta,tak bude zaneseny nejakym prachom....nuž uvidím..... =D> =D> =D>
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Nedeľa, 19. Júla 2009, 16:53

ale pochybujem ze ti to ovplyvnuje auto v nizkych otackach.tvoj problem je ten ze to tiahlo na turbe sa ti nepotiahne a preto ti to v nizkych otackach neide.Skus pozriet ten snimac tlaku ci nemas vypojeny (nahodou). lebo neviem no! a tiahlo na turbe sa ti pri nastartovani nestiahne dole?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Autor témy
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Nedeľa, 19. Júla 2009, 21:00

No mne sa to tiahlo na turbe hýbe určite,lebo keď ten ventil zapojím ide krasne od spodu,ale zase nejde tak do vrchných otáčok,ako keby to tiahlo ostávalo v pritiahnutej polohe dlhšie ako by malo,taký pocit s toho mám....samozrejme sa mi to skontrolovať nedá,keďže tam nemám pod autom kameru,s ktorou by som to oskúšal za jazdy...ja potrebujem zistiť,prečo to zostáva v tej polohe dlhšie ako má....či dáva nejaky senzor RJ zlé info,alebo je to nejaká mechanická závada na el. ventile,alebo na podtlakovom ventile,to musim zistiť.....ps: čidlo tlaku som pozeral,aj som skúšal druhé......podľa mňa chod lopatiek na turbe laicky povedané, ovplivnuje váha vzduchu,tlakový senzor priamo,takže stači niečo zlé a už to blbne,keď ten ventil odpojím..auto tahá dobre,ale nie odspodu........keď toto doriešim dám si sám sebe medajlu....kurva...... #-o #-o #-o
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
MGSnake
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E 46/ pressure converter,320D /330D/318D

Utorok, 21. Júla 2009, 00:27

hmmm mne to ide dost v plnom rozsahu. Mne to ide fajn. tak neviem mozno to tak mam byt.Si sa vozil inych 320 a moze sporovnat ze ide tvoja slabsie?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných