... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

obchodna sekcia
 
Pato39
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 7.1.2012
Auto: E46 330D touring
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Touring VYMENA ZHAVICOV

Piatok, 14. Septembra 2012, 13:05

Cena jedneho žhaviča je 140€ čiže krat 3. ](*,) ](*,) To sa týka aj v pripade odvrtania vstrekov.
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Piatok, 14. Septembra 2012, 13:15

kkt mna cakaju zhavice tuto jesen !!!!
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
Pato39
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 7.1.2012
Auto: E46 330D touring
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Touring VYMENA ZHAVICOV

Piatok, 14. Septembra 2012, 13:25

Tak ti držim palce nech dopadneš lepšie ako ja.Mimochodom odkrucali sme ich za prevadzkovej teplote motora čiže ked bol zohriati a jeden sme povolili ked bol motor uplne studeni a strhol sa tak či tak.Pitali sme sa chlapika čo ich odvrtaval kedy je lepšie ich povolovať a,že ked su moc zapečene je to uplne jedno tak neviem. :?:
 
Jao
Príspevky: 195
Registrovaný: 21.4.2011
Auto: BMW E39 525d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 09:20

Viem si predstavit ten pocit, ked si strhol prvy zhavic. :-k
Skusal si to s tym momentovym klucom, alebo si tahal s vacsou silou ?
Ulomili sa hned na zaciatku tahania, alebo si nieco odkrutil a potom sa utrhli ?
Akým momentom sa to ma vlastne dotiahnut ?
Tiez ma to v buducnosti caka, tak nech viem kolko si mam pripravit korun.
BMW E39 525d touring exclusive
 
Pato39
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 7.1.2012
Auto: E46 330D touring
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 18:02

No prujemny pocit to neni :| .Prvy isiel uplne pekne lahucko na fotto je to ten co neni skorodovany druhy a treti isli uz tachsie ale isli a tie ostatne isli uplne tazko bolo dost hrdzave vid fotto.Povolovali sme to bez momentoveho kluca.Pri zatahivani firma ktora uch vyberala nam odporucila 7 a nakoniec sme ich zatiahli na 15.Kupa zhavicou nieje rapidne velka len ak to dopadne takto cena rapidne rastie.Hned sa utrhli vobec sa ani kusok nepovolili.
 
Jao
Príspevky: 195
Registrovaný: 21.4.2011
Auto: BMW E39 525d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 19:06

Dakujem za info, nasiel som v manualoch ze sa maju dotahovat momentom 15 Nm, tak ste dobre dotiahli.
Aspon si pripraveny na zimne starty.
BMW E39 525d touring exclusive
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 19:21

kua normalne rozmyslam ze prezimujem na 3 zhavicoch ked toto citam
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
Pato39
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 7.1.2012
Auto: E46 330D touring
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Pondelok, 17. Septembra 2012, 21:06

Na zimu som pripraveny niekedi to nestoji zato sa nervovať,že to neštartuje alebo naštartje iba na par valcov.Je tu ešte druha možnosť pri zalomeni treba dať dole hlavu a tak to odvratať to by sa dalo v podstate aj svoj pomocne treba dať pozor na zavit aby sa nepoškodil ale zas treba tesnenie pod hlavu popripade ju dat vyrovnať(zbrusiť) niesom si isty ale aj olej meniť a otázka je kolko by sa ušetrilo penazi,pri zalomeni 6 zo 6 by to bolo zas iné...
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Utorok, 18. Septembra 2012, 12:50

NO sa toto,a myslim ze na 3 zhavice nastatujem v pohode,ale vynara sa mi otazka ze ak viem ze mam jeden zhavic KO ci sa tam nebude zapekat viac a viac, cim dlhsie tam bude ?? :-k
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
Pato39
Autor témy
Príspevky: 32
Registrovaný: 7.1.2012
Auto: E46 330D touring
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 330D Turing VYMENA ZHAVICOV

Utorok, 18. Septembra 2012, 13:41

Dobre,že si pripomenul toto tiež spominal ked je dobrý žhavič pri žhaveni ten karbon zo seba kvazi otrase a ak je už zlý tak neplni tuto funkciu a karbon sa tam zanaša a zapeka,da sa tomu zalomeniu vyhnuť pri pravidelnej výmene žhavičou ale asi malo kto by ich menil pokim netreba.Najčastejšie sa zalomia žhaviče ktore už nie su plne funkčne ale to neni pravdlo.Ja by som na tvojom mieste nečakal je to taka vec,že minuť ťa to nemine a ak to nemaš tolko zapečene je menšia možnosť že zalomiš.Popripade daj vedet ako si dopadol.Ešte pre informaciu ak by nahodou niekto nevedel su potrebne alebo bolo by lepšie vymeniť tesnenia ktore su na každom valci (4valec 4 a 4 ,6valec 6 a 6) jedny su v tvare gulate a druhé take obdlžnikové.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných