Pondelok, 12. Decembra 2011, 12:13
lenze to nezistis ak tam mas vodovodne trubky. chladiaci okruh ma urcitu kapacitu ktoru treba dodrzat. tym, ze si pouzil vodovodne trubky a pod. si mohol obsah zmensit, tym padom ked sa to natlakuje, tlaci ti to von. este raz ti zopakujem, zozen si original hadice, poskladaj to tak, ako to ma byt, nalej, odvzdnusi a pozoruj. Ak to bude tlakovat tak zisti ci sa ti zohrieva motor poriadne. Ked budes montovat hadice vyber aj vodnu pumpu. Ak bude ok aj pumpa aj termostat tak mas prasknutu/ohnutu hlavu alebo povolilo tesnenie. Benzinove 6valce su dost nachylne na prehriatie, hlavne ak je to viac krat po sebe. Navyse, ak si tam mal vodnu pumpu s plastovymi lopatkami, mohli sa poskodit. To iste plati aj pre termostat. Takto na dialku ti nikto neporadi, jedine co mozes spravit je rozobrat to a zistit pricinu.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh