... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
F!z:k
Príspevky: 763
Registrovaný: 9.6.2008
Auto: E36, E32
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: problem s kurenim na E36 318i

Streda, 16. Novembra 2011, 16:01

Mam novy postreh.. ked sa nalieva chladiaca, treba mat otvoreny odvzdusnovak inak nejde dalej jak do expanzky.. Nasledne nastartovat, nehat zahriat s otvorenym vieckom a dolievat stale.. Jak to bude zahriate tak tahat skrtiacu a vytacat motor, to zacne robit vir v expanzke a paradne sa mi to odvzdusnilo :D
Preco je havran ako pisaci stol?
Obrázok
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
mr.bombastyq
Príspevky: 21
Registrovaný: 12.1.2011
Auto: BMW 316i e36
Kraj: Žilinský

Re: problem s kurenim na E36 318i

Utorok, 6. Decembra 2011, 10:54

Odvydušnil si aj motor? :D mne to robilo, keď som nemal motor odvzdušnený..
 
Bigy
Príspevky: 98
Registrovaný: 9.5.2013
Auto: E46
Kraj: Košický

Re: problem s kurenim na E36 318i

Pondelok, 15. Septembra 2014, 17:19

Zdravím, nechcem zakladať novú tému ale mám podobný problém na E46 na 4valci M43...Problem je že už dlhší čas sa mi prehrieva auto. Poslednú dobu už aj vrie voda, predtým nevrela...Vyhodil som termostat lebo na začiatku som mal spodnú hadicu chladnejšiu (od chladiča k termostatu) ako tú navrchu tak som myslel že termostat bol na vine. Motor som odvzdušnoval tým spôsobom, ktorý tu už bol viac krát spomenuty. Auto bolo postavené do kopca otvoril som odvzdusnovaci srub nalieval vodu cez plniace viečko az pokial nevytekala cistá voda. Medzi tým som mal zapalovanie zapnuté kurenie na plno, na najmänšom stupni vetrania. Ked som vyberal termostat, tak som celý systém uzavrel a fúkal do chladiča, pumpoval cez obe hadice aby sa voda dostala az k vodnej pumpe. Následne som to niekoľko krát opakoval, až som nastartoval motor a 3-4 krát prehnal motor do 4000-4500 otáčiek. Pri tom som si všimol že vodna hladina klesala pri zvýšovaní otáčok, takže súdim že vodna pumpa by mala byt funkčná...Auto mám pocit že už netopí ako topilo niekedy ale už som z toho zmetený lebo jazdým s kúrením na plno aby som motor neprehrial totalne a aby neodišlo tesnennie/hlava. Dnes som sledoval obe hadice pri zohriatom motore. Ta spodna bola vlažná až teplá, zatiaľ čo tá vrchna bola horúca. Hadice napupovane neboli. Co som si vsimol je to že chladič bol len vlažný, a to ani nebol zopnutý ventilator chladenia. Vrchá časť chladiča mohla byť teplá ako ta spodná hadica a spodná časť chladiča bola studená. Napadá Vás kde môže byť zrada?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných