Nedeľa, 6. Októbra 2013, 13:59
tiež si myslím, že chladenie na každom aute je navrhnuté tak, aby s prehľadom vydržala bežné používanie, a voda vrie pri 100st., zmiešaná 50/50 s nemrzkou ešte vyššie, pod tlakom ešte vyššie, a chladiaci systém keď pracuje na 90st. a okolo chladenia je všetko OK, tak neexistuje aby tá bežná chladiaca vyvrela, a keď niečo nie je OK tak nepomôže ani svätená voda, takže v tomto smere je ten drahý evans zbytočný, a bežná nemrzka tiež chráni proti usadeninám a korózii
takže je to asi dobrá voľba do 500ps+ vytunených závoďákov, ale úplne zbytočné do bežných áut,
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."