... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Tornado
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 24.10.2007

prehriata voda

Streda, 24. Októbra 2007, 20:04

Caute, mam problem mam E36 316i, vsetko klapalo ako ma az raz mi v zapche zovrela voda, potom sa na dialnivi ochladila na optimum az to zacalo postupne blbnut-prestalo kurit a zacala sa rychlo prehrievat voda az sa kontrolka rozsvietila. 22.10 som bol v BMW servise ze nech mi skontroluju cele chladenie. auto mi odovzdali s tym ye to bolo strasne zavzdusnene a bolo v systeme malo vody, cestou domou vsetko klapalo kurilo- parada. po 2 dnoch som auto vytiahol pred tym som pozrel vodu bolo optimum a asi po 15km mi to znova zovrelo. takze poradi niekto ako spravne ovzdusnit system chladenia? co ma byt otvorena a co zatvorene? Lebo vody mam dost a z ovzdusnovaku mi ide stale vzduch, a keby to chitalo niekde pri spoji falosny vzduch tak ak sa voda prehreje a vsetko je uzavrete tak potom by tam mala ist spetne aj para von ked je to pod tlakom. dakujem lebo uz som zufali ked ma okoslali aj v servise
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 25. Októbra 2007, 08:09

varianty:
lepsi: hadice, chladic, nieco bude derave

horsi: tesnenie pod hlavou, hlava....
 
Užívateľov profilový obrázok
pgrno
Príspevky: 356
Registrovaný: 27.7.2007
Auto: Mercedes A
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 27. Októbra 2007, 18:36

podobny problem mam aj ja. mam tiez e36 s 316, ked som kupoval auto tiez sa mi v zapche prehrialo. bolo malo vody a bolo zavzdusnene.

dolial som a furt je malo. ale nasiel som stopy mokra na valci servoriadenia. takze som myslel ci nahodou netecie pumpa.

ale keby tiekla vodna pumpa tak to nebude zavzdusnene.
vsimol som si ze oproti inym autam (ina znacka) to dlhsie musim startovat kym sa chyti.

viecko mam ciste, do oleja to nejde. z vyfuku to nedymi, voda vyzera byt tiez cista.

da sa to nejako diagnostikovat ci to bude tesnenie, halva alebo co to vlastne je. ja viem ze tazko, ale budem rad za par tipov co spravit, skontrolovat
Mercedes A-Class
ex E36 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Sobota, 27. Októbra 2007, 19:58

ked som mal e36 316i tak som mal tiež taky problem a mal som prasknutu nadržku na chladici a tiekla iba ked sa zohrial motor ked sa natlakovala inac prasklini neblo vydno
 
Užívateľov profilový obrázok
pgrno
Príspevky: 356
Registrovaný: 27.7.2007
Auto: Mercedes A
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 27. Októbra 2007, 20:01

to bude zaujimave najst. inac zda sa mi akoby predosly majitel menil chladic. vyzera nejako moc novo. nema patinu. sice aj motor a cely motorovy priestor bol mega cisty, ale ten chladic vyzera na novy. burane nebolo, tak zrejme sa tiez o nieco pokusal. skusim na nom najst datum vyroby.
Mercedes A-Class
ex E36 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Sobota, 27. Októbra 2007, 20:08

ak bol meneny chladic tak nadrzka je nova lebo sa to dodava spolu
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Sobota, 27. Októbra 2007, 20:14

ešte skus menit vicko
 
lajo
Príspevky: 294
Registrovaný: 27.9.2007

Nedeľa, 28. Októbra 2007, 12:04

Mne keď mám zahriaty motor, vypnem na pár minút, a potom naštartujem, tak začne dymiť bielo, tak skús tak pozrieť, ale budeš mať asi tiež pretrhnuté tesnenie alebo prasknutú hlavu.
320D E91
ex - 530i Touring E39
ex - 320D E46

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných