zdravim mam taky problem ked startujem auto so studenym motorom cosi v nom zaklepe ale len v priebehu pokial normalne nabehne motor startuje normalne pekne otacky vyjdu na 2 000 hned jak to spadne tak je motor pekne ticho cely ten divny zvuk som zacal pozorovat az teraz ked sa ochladilo cely ten divny zvuk pocut nejake 3 sekundy nejake napady co to moze sposobovat ?
To je choroba týchto motorov, teraz uz nenájdeš e36, ktorá by si takto nezaklepkala. Robia to zdvíhadla na ventiloch. Samozrejme si to mozes nechat vymeniť, ale kedze ich je tam 24, tak sa dostaneš na dost vysokú cenu. Takze pokial to robi len pri štarte, tak to neries.
24 * 5€ = 120€, da sa ale zohnať aj hart za 2€, vtedy ta to vyjde na slušných 50€ a všetko vymenené. Výmena je ľahká, treba mať prípravky a nezlomiť vačku.
24 * 5€ = 120€, da sa ale zohnať aj hart za 2€, vtedy ta to vyjde na slušných 50€ a všetko vymenené. Výmena je ľahká, treba mať prípravky a nezlomiť vačku.
5e za kus? Ja som všade videl cca 25e za kus. Tak pri cene, ktorú vravíš sa to veru oplatí vymenit
no ok tak to pomenim casom este taka otazka druhy krat sa mi stalo v zime ze po dlhsej trase ked som niekde odstavil auto znovu isiel nastartovat tak sa motor len roztriasol padli otacky a umrel ked som startoval hned potom tak bolo zase vsetko ok nejaky snimac ?
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Otázne ne, ze kto sa teraz s nami snaží vyjebat. Ci BMW za to, ze predáva predražene prebalené febi alebo ostatni výrobci, ze za stvrtinovu cenu predávaju shit
otazna je vydrz tej druhovyroby.. ked uz len spomeniem ten preslaveny topran co mu guma v ulozeni nevydrzi ani 5 mesiacov.. tak co potom v takom motori kde na neho posobi aj kadejaka chemia z olejov.. toto by som fakt do auta nedaval