Halov snimac neovplivnuje priamo mnozstvo paliva vstrieknuteho do sania. Nahradza vlastne platiny ktore boli v starych rozdelovacoch. Dava informaciu o otackach motora riadiacej jednotke a zaroven polohu klukoveho hriadela podla ktorej riadiaca jednotka urcuje moment kedy ma otvorit vstrek a kedy dat impulz na iskru. Mnozstvo vstrieknuteho paliva zavisi na tom ako dlho ostane vstrekovac otvoreny a aky je tlak paliva na rampe paliva. Tlak je udrziavany regulatorom tlaku paliva. Dlzku otvorenia vstrekovaca a tym priame ovplivnenie mnozstva paliva vstrieknuteho na jeden zdvih maju nastarosti:
1. MAF - Prietokomer vzduchu ( Vaha vzduchu ) alebo MAP - snimac tlaku ( podtlaku )v sacom potruby.
2. Snimac teploty nasavaneho vzduchu
3. Snimac teploty chladiacej kvapaliny
4. Lambda sonda
5. Potenciometer na skrtiacej klapke
Snimace ktore maju na starosti spravne nacasovanie zapalovania a vstrekovania:
1. Snimac na kluke
2. Snimac na vacke
Snimac na vacke moze ovplivnit bohatost zmesi a to ak je nefunkcny tak RJ nema informaciu o tom ktore ventily su otvorene k nasavaniu a tak strieka ju vsetky vstrekovace naraz do vsetkych valcov.
Je to vsetko strucne popisane ale dufam ze postaci

Niet casu na blizsie rozpisovanie lebo o tom by sa dala kniha napisat a pekne hruba.