EE, to sa mi na tom páči, že je to jeden kompletný diel.

Jednoducho ho odmontuješ (drží ho asi cca.10 skrutiek po obvode) ale najprv si odpoj odvodňovacie kanáliky, no daj si POZOR aby si ich neodlomil, radšej pomaličky a opatrne. Musíš ešte odkrútiť jednu skrutku z motorčeka (môžeš aj komplet motorček). Potom celý diel musíš ťahať do zadu, lebo pod motorčekom je zasunutý v karosérii. Inak, koľajničky (a vlastne aj celý šíber okrem vonkajšej vrchnej časti) sú z umelej hmoty. Ale ako rozobrať celý šíber, to Ti neporadiť neviem, neskúšal som (radšej).

No aj tak sa mi zdá, že nejaké skrutky sú aj pod vrchnou kovovou časťou, veď uvidíš. Celá demontáž bude trvať cca. jednu hodinku (+/-).

Čawelíno.
LuCKy