... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Streda, 16. Januára 2008, 17:07

zdraziet naftu zlacniet benzin :twisted: :twisted:
 
Užívateľov profilový obrázok
m4x
Príspevky: 2228
Registrovaný: 15.12.2007
Auto: E60 545i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg - Long parts

Streda, 16. Januára 2008, 20:44

vzi sa do situacie kupcu, pozrie ceny benzinaku nizsie ako diesel.. na benzinaku sa mozes viac prevetrat ked mas chut a uz ma pomaly stale lacnejsi benzin ako nafta.. takymto krokom to bude tak ze nafta bude drahsia a ludia pojdu pomali do benzinakov..
teraz cloviek nevie ci nahodou casom nebudu aj benzinaku drahsie pri tomto tempe :-)
naj haluz je to ze nafta je na vyrobu ta najlacnejsia
!!! Obrázok ???
 
Užívateľov profilový obrázok
dracik.bmw
Príspevky: 2603
Registrovaný: 12.6.2007
Auto: non
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Topolcany

Streda, 16. Januára 2008, 22:45

Model Navýšení výkonu v kW/PS Nárust kroutícího momentu v Nm Cena v Kč
BMW 1er - E 87
118 d 22 kW / 30 PS 46 15.300,-
120 d 26 kW / 35 PS 53 15.300,-
130 d 26 kW / 35 PS 53 15.300,-
BMW 3er - E 30
324 td 18 kW / 25 PS 40 5.300,-
BMW 3er - E 36 - do r.v. 1995
318 tds 18 kW / 25 PS 46 5.300,-
325 td 18 kW / 25 PS 40 5.300,-
325 tds 22 kW / 30 PS 50 5.300,-
BMW 3er - E 36 - od r.v. 1995
325 tds 22 kW / 30 PS 50 6.300,-
BMW 3er - E 46
318 d 22 kW / 30 PS 46 10.300,-
320 d - 136 PS 20 kW / 27 PS 50 10.300,-
320 d - 150 PS 20 kW / 27 PS 50 15.300,-
325 d 22 kW / 30 PS 55 10.300,-
330 d - 184 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
330 d - 193 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
330 d - 204 PS 26 kW / 35 PS 62 15.300,-
BMW 3er - E 90
320 d 29 kW / 40 PS 70 15.300,-
330 d 29 kW / 40 PS 91 15.300,-
330 d 29 kW / 40 PS 91 15.300,-
335 d 29 kW / 40 PS 91 15.300,-
BMW 5er - E 34 - do r.v. 1995
525 td 18 kW / 25 PS 40 5.300,-
525 tds 22 kW / 30 PS 53 5.300,-
BMW 5er - E 34 - od r.v. 1995
525 td 18 kW / 25 PS 40 6.300,-
525 tds 22 kW / 30 PS 53 6.300,-
BMW 5er - E 39
520 d 20 kW / 27 PS 50 10.300,-
525 d 22 kW / 30 PS 55 10.300,-
525 tds 22 kW / 30 PS 50 6.300,-
530 d - 184 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
530 d - 193 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
530 d - Bi-turbo (ALPINA) 15 kW / 20 PS 50 13.300,-
BMW 5er - E 60
525 d 26 kW / 35 PS 80 15.300,-
530 d - 218 PS 29 kW / 40 PS 91 15.300,-
530 d - 231 PS 29 kW / 40 PS 100 15.300,-
535 d 57 kW / 78 PS 140 18.300,-
BMW 7er - E 38
725 tds 22 kW / 30 PS 51 6.300,-
730 d - 184 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
730 d - 193 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
740 d 29 kW / 40 PS 68 13.300,-
740 d (II. stupeň - až 260 km) 65 kW / 88 PS 192 15.300,-
BMW 7er - E 65
730 d - 218 PS 29 kW / 40 PS 91 15.300,-
730 d - 231 PS 29 kW / 40 PS 100 15.300,-
740 d 65 kW / 88 PS 150 18.300,-
745 d 32 kW / 44 PS 78 18.300,-
BMW T4 - do r.v. 1999
2.5 Tdi - 102 PS 20 kw / 27 PS 53 6.300,-
2.5 Tdi - 88 PS 22 kW / 30 PS 46 6.300,-
BMW Viano
1.4 Tdi 20 kW / 27 PS 32 8.300,-
1.9 Sdi 6 kW / 8 PS 35 5.300,-
1.9 Tdi - 100 PS 22 kW / 30 PS 51 10.300,-
1.9 Tdi - 100 PS - stupeň II 37 kW / 50 PS 100 13.300,-
1.9 Tdi - 110 PS 19 kW / 26 PS 53 5.300,-
1.9 Tdi - 130 PS 22 kW / 30 PS 51 10.300,-
1.9 Tdi - 130 PS - stupeň II 37 kW / 50 PS 100 13.300,-
1.9 Tdi - 90 PS 21 kW / 28 PS 53 5.300,-
BMW X - rada
X3 2.0 d 26 kW / 35 PS 70 15.300,-
X3 3.0 d 29 kW / 40 PS 92 15.300,-
X3 3.0 sd - 286 PS 36 KW / 49 PS 95 18.300,-
X5 3.0 d - 218 PS 26 kW / 35 PS 72 15.300,-
X5 3.0 d – 184 PS 26 kW / 35 PS 62 10.300,-
 
Užívateľov profilový obrázok
dracik.bmw
Príspevky: 2603
Registrovaný: 12.6.2007
Auto: non
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Topolcany

Streda, 16. Januára 2008, 22:51

Spotreba paliva

Vačšina chiptuningových firiem Vám bude tvrdiť, že po úprave riadiacej jednotky automaticky dochádza k zníženiu spotreby.Toto tvrdenie však nie je stále pravdivé a preto je potrebné uviesť to na pravú mieru.

Spotrebu paliva ovplyvňuje hlavne spôsob jazdy. Rovnakú sto kilometrovú trasu je možné prejsť s rovnakým autom za 5 a takisto aj za 8 litrov paliva. Záleží iba na štýle jazdy. Pokiaľ by ste dodržali rovnaký spôsob jazdy, rovnakú rýchlosť a zrýchlenie dochádzalo by vďaka zvýšenému krútiacemu momentu k zníženiu spotreby. Ale v praxi málokto dokáže ubrať zo svojích zvyklostí. Realita je potom väčšinou taká, že spotreba ostáva rovnaká ale auto reaguje pružnejšie a to je hlavný dôvod prečo si chiptuning - chip tuning dávate.
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Streda, 16. Januára 2008, 23:32

K tým cenám benzínu a nafty: Teraz je éra dieslov každy kupuje diesel :arrow: vyžší dopyt po nafte :arrow: vyžšia cena nafty :!:
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Štvrtok, 17. Januára 2008, 13:20

BMino napísal:
:twisted: :twisted:


este k tej spotrebe.. mozna vies octavka 1,9tdi na 18´´elektronoch z nesluse ma ju Jati.. ju ma chipnutu a spotreba o liter nizsia.. neviem ako u bavorakov..

ja by som do toho siel.. i ked hlavne podla toho kolko to ma nabehane.. ak to ma 250tis.. tak jasne ze to nema zmysel.. ale pri 66kw je podla mna kazdy konik navyse dobry.. nemusi byt narast 25% treba nejaky kompromis na nejakych 15% aby to bolo poznat a motor sa rychlo neodpalil.. hm.. moj nazor..
.
 
Užívateľov profilový obrázok
MarkoZH
Príspevky: 498
Registrovaný: 27.12.2006
Bydlisko: ŽIAR NAD HRONOM

Štvrtok, 17. Januára 2008, 13:43

tak ja uz som daval chipovat nejedno afto a zatial ani jedna staznost!!!
u turbo ropakov je moznost narastu vykonu od 10 do 30% ako si povie zakaznik....
urcite je dolezite zvolit dobre percento v pomere k stavu afta
zivotnost motor ci sa znizuje je tiez otazne ked to dal vyhritit a budes tomu stupat na krk tak urcite ano ano
ak to zvysisi primerane a nebudes to vkuse miagat a usetris ho na studeno a nehas poriadne ochladit pred vypnutim tak ej to podla mna dobra volba zvysenia vykuno pri turbomotork ci uz to je 1,3turbo alebo 3,0turbo
A co sa spotreby tyka aku tu uz bolo spomynane vdaka vacsiemu vykonu motor prti bezno jazdene menej trapis menej miagas takze sa odzrkaldi aj na spotrebe nevravim ze bude rapidne mensia ale nezvysi sa pokial na tom nebudes pretekat...
BMW E36 Touring ///M Hell Rot individual
BMW E36 Cabrio ///M Titansilber
Obrázok
 
palzo
Príspevky: 1820
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: Dedova Lada
Kraj: Košický
Bydlisko: Dedina

Štvrtok, 17. Januára 2008, 14:12

aby som tu nedaval zbytocne vela toho tam dam sem link je sice v anglcike, ale co je chip tuning.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chip_tuning

Ale ako napisane v prvej vete je, bud je to na dvihnutie vykonu alebo na znizenie emisii alebo na lepsiu spotrebu.

Nikde nepise ze na vsetky 3 naraz, jak vlastne dostanes viacej toho vykonu?
Naposledy upravil/-a palzo v Štvrtok, 17. Januára 2008, 16:57, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Štvrtok, 17. Januára 2008, 16:54

Suciasky su stavane na určitý výkon ale to sa nedá presne určit že tolko a hotovo to má nejaku rezervu a ide hlavne o to ako sa k autu chovás ci pred tak po čipe a nie od toho ci tam je alebo nie je. Ked mu furt budes jebat tak ho poslel za chvílu a ked dás čip a tiež mu budes jebat tak este skor ale pri normálnej jazde sem - tam pridám to je podla mna v pohode.
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
TToreTTo
Príspevky: 27
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Pondelok, 3. Marca 2008, 19:50

co dymivost ? ked sa to nacipuje ja mam 318tds a nejde to ani prd ? potrebujem tiez nieco s tým urobit!
 
Misho e-39
Príspevky: 135
Registrovaný: 20.4.2007
Auto: e46 330xd 204PS ex
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Námestovo

Pondelok, 3. Marca 2008, 20:54

ja som pred mesiacom cipol 2,5tds, prametre sa zmenili zo 105kw by som mal mat 123KW, a krutak z 260NM na 317NM, neviem ci su tie udaje pravdive, na brzde som stym nebol, ale na vykone co fest citit, co sa tyka spotreby cca 0,7l stupla, co sa tyka zivotnosti uvidime...jedna vyhoda je ta, ze je to vlastne power-box, montaz vlastnorucne doma za cca 15minut(preto tak dlho lebo som musel kvoli jednej zasuvke zhodit sanie, inak montaz sa da aj za 3minuty), teraz ked je namontovana kablovacka za sa to odpojit a znova zapojit za 5sekud, takze ak by robila problemy dymivost na emisnej, tak nieje ziadny problem.[/img]
EX : E46 330XD Touring, 150KW 2004/6

EX : E39 525Tds,ARKTISSILBER METALLIC
R6 2,5TDS 123Kw/167PS 317Nm 8,0l

AKTUAL: E61 530XD 235PS
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Pondelok, 3. Marca 2008, 21:07

Misho e-39 napísal:
ja som pred mesiacom cipol 2,5tds, prametre sa zmenili zo 105kw by som mal mat 123KW, a krutak z 260NM na 317NM, neviem ci su tie udaje pravdive, na brzde som stym nebol, ale na vykone co fest citit, co sa tyka spotreby cca 0,7l stupla, co sa tyka zivotnosti uvidime...jedna vyhoda je ta, ze je to vlastne power-box, montaz vlastnorucne doma za cca 15minut(preto tak dlho lebo som musel kvoli jednej zasuvke zhodit sanie, inak montaz sa da aj za 3minuty), teraz ked je namontovana kablovacka za sa to odpojit a znova zapojit za 5sekud, takze ak by robila problemy dymivost na emisnej, tak nieje ziadny problem.[/img]
no ja to už mam odložene v skrini a čakam ked a omrzi moj bavor 8).potom to tam šupnem
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Užívateľov profilový obrázok
Marosqo
Príspevky: 761
Registrovaný: 13.12.2007
Auto: E30 325i+E30 318is
Kraj: Košický
Bydlisko: KE-Tahanovce Bronx/Krasna n H

Pondelok, 3. Marca 2008, 21:24

m4x napísal:
ked uz diesel, tak setrna a kludna jazda asi tak.. s dieslom sa i tak vela toho neda :-(

Slamec by ta svojimi Turbo Kachlami o tom vedel presvedcit :twisted: :lol:
BMW E30 318IS BembISo =)
BMW E30 325i
BMW E87 120D

Pneuservis NONSTOP
 
Užívateľov profilový obrázok
slamec
Príspevky: 2527
Registrovaný: 5.4.2007
Bydlisko: Žilina

Pondelok, 3. Marca 2008, 21:36

čo zas ja ??? :roll:

a to sa chystá ešte upgrade na výkon. :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
swordfishlm
Príspevky: 357
Registrovaný: 17.9.2007
Auto: F10 530Xd
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikulášš

Re: E36,ako zvýšiť výkon.. / KW a NM.../

Pondelok, 3. Marca 2008, 23:07

BlackMW napísal:
vymenit.. bud auto alebo motor za vacsi objem.. :wink:


tak tak objem je základ... :wink:
F10 530Xd
E36 328i qp.ex
E46 330d.ex
E36 M3 mugello rot.ex
E36 320i coupe LAGUNA SECA BLUE.ex
E36 328i touring montreaul blau metallic.EX
E36 325 TDS montreaul blau metallic.EX
E39 525d M pack.ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní