Pri takomto probleme je najlepsie pouzit zavitovu vlozku je to jednoduche rychle 100% ucinne a pevnejsie ako povodny zavit a navise ostava origo. srob aj tesniaca podlozka. Takto opraveny zavit strhne asi uz len debil

co si mysli, ze pritahuje asi koleso
Závitové vložky RECOIL zo špeciálnej nehrdzavejúcej ocele.
1. Oprava závitov na pôvodný rozmer + zvýšenie pevnosti až na 170 percent!!!
2. Metrické aj palcové závity.
3. Táto unikátna technológia bola pôvodne vyvinutá pre zbrojársky a letecký priemysel na pancierovanie nových závitov, najmä v ľahkých zliatinách. Takto spevnené závity prekonávajú životnosťou samotnej súčiastky. Závitové spoje majú tiež vyššiu vibračnú odolnosť, ktorú môžeme ešte výrazne zvýšiť, ak použijeme letecké vložky Recoil.
4. Pri oprave sviečkového závitu naviac nie je potrebné odvŕtavanie poškodeného závitu. Túto operáciu súčasne
s narezaním závitu pre vložku Recoil vykoná špeciálny závitník s výstružníkom. Vďaka tomu sa nezmení poloha osi opraveného závitu, čo je pri zapaľovacích sviečkach mimoriadne dôležité. Celá oprava trvá cca 15 - 20 min. Oprava klasickým spôsobom, ak by vôbec bola možná, by trvala oveľa dlhšie.
Oprava je mimoriadne rýchla, jednoduchá a pri dodržaní istých pravidiel, je často možné urobiť ju priamo
na aute - bez demontáže hlavy motora.
Pružinové závitové vložky – na opravu poškodených závitov, najmä v ľahkých zliatinách. Rýchla oprava a doživotná trvácnosť takto pancierovaného závitu. Pre každý rozmer závitu dodávaný HSS závitník, montážny nástroj a 5 - 10 ks vložiek, ktoré je možné aj doobjednať.
Závitové vložky RECOIL sú veľmi precízne vyhotovené z kvalitného nerezového drôtu kosoštvorcového prierezu. Drôt je následne zvinutý do tvaru pružnej špirály. Pretože priemer vložky je väčší ako priemer osadzovacieho závitu, vložka sa pri montáži stlačí; v osadzovacom závite sa preto svojou pružnosťou roztiahne a nie je potrebné žiadne jej ďalšie istenie voči jej vyskrutkovaniu. Pretože vonkajší priemer vložky je väčší ako priemer pôvodného závitu, poskytuje vložkovaný závit väčšiu styčnú plochu s dielcom a tak i možnosť prenosu podstatne väčších síl do závitu.