... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
 . Takže na čo vlastne slúži vyhrievanie škrtiacej klapky. Že na vyhrievanie škrtiacej klapky to viem, ale aký to má dôvod a čo sa tým vylepšilo, to ma zaujíma. A ešte ktoré vlastne relátko je na vyhrievanie zadného okna, lebo ma z toho raz drbne. Musím to opraviť bo ma to se.je.
. Takže na čo vlastne slúži vyhrievanie škrtiacej klapky. Že na vyhrievanie škrtiacej klapky to viem, ale aký to má dôvod a čo sa tým vylepšilo, to ma zaujíma. A ešte ktoré vlastne relátko je na vyhrievanie zadného okna, lebo ma z toho raz drbne. Musím to opraviť bo ma to se.je. 
											 .Cez Leto to nemá žiaden význam,možno len ten že to o 0,01C ochladzuje kvapalinu
.Cez Leto to nemá žiaden význam,možno len ten že to o 0,01C ochladzuje kvapalinu 


 
											
vreco napísal:K vyhrievaniu klapky. Je to na to aby keď vonku mrzne ti neprimrzla klapka keď náhodou nasaješ vlhký vzduch.Keby bola klapka chladná tak by sa na nej vyzrážala vlhkosť následne by zamrzla a mohla by sa pri spojení blbých náhod zaseknúť.Jasné,že keď je motor teplý tak by ju nebolo potrebné ani vyhrievať ale ráno vonku -20 a pokým by sa vyhrialo všetko okolo motora tak by si mohol aj do jarku to zaparkovať..Cez Leto to nemá žiaden význam,možno len ten že to o 0,01C ochladzuje kvapalinu
 
   
   Na vasich uvahach je pekne ako si spajate veci do kopy, no mate len s časti pravdu,
  Na vasich uvahach je pekne ako si spajate veci do kopy, no mate len s časti pravdu,
 
											
vreco napísal:prosím ťa daj nejakú citáciu kludne aj zo zahraničných fór na podloženie tvojich argumentov lebo nech hladam ako hladam tak všade a to aj na non bmw autách je vyhrievanie opisované ako výlučne na zabránenie primrzaniu vzduchu na stenách klapky.Keby sme sa bavili o M10ke tak tam už by som ti dal za pravdu.

 
											 
											
