nic zlozite... hlavne je treba si zohnat budiky zo sedanu
Na spojazdnenie ekonomera v compacte potrebujeme dotiahnut TI signal- economy control do pristrojovej dosky.
V riadiacej jednotke je to biely kablik s ciernym pasikom. V 316i je to pin c.17, 318ti pin c.83 a v 323ti je to pin c.9 a u diesela pin49 (318ti, 323ti a diesela neviem isto v scheme je to tak)
Kto nema bc treba tento kablik natiahnut od riadiacej, resp. ja som mal kablik od vyroby dotiahnuty od riadiacej do konektoru X20 je to gulaty konektor vedla poistkovej skrine(nie konektor na diagnostiku!!!!). V tejto X20 je to pin 24. Mozeme to zistit tak ze vo vrchnej casti sa tento pin nachadza a v spodnej uz nie, resp mozeme povytiahnut gumenu krytku a uvidime biely kablik s ciernym pruhom. Od tialto uz natiahneme kablik do pristrojovky. Ked zhodime plast pod volantom je tam prechodka k motoru takze sa da kablik v pohode pretiahnut. V budikoch kablik zapojime do bieleho konektoru(X16) pin c.21.
Pokial mame bc staci kablik natiahnut od neho do budikov. V bc je to pin c.4.
Pri automatickej prevodovke je tento kablik v scheme prepojeny s EGS (EGS - Electronic gearbox system - riadiaca jednotka automatickej prevodovky).
odskusane na 316i
