... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Cundra
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 8.10.2009
Auto: e39 530dA touring
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Slovensko

E36/318tds compact - Nema vykon (naftove vstrek.cerpadlo?)

Piatok, 30. Októbra 2009, 22:31

Čaute a hneď k veci: blbne mi naftové vstrekovacie čerpadlo. Auto má skoro žiaden výkon. Z 90 koní má 80 zlomenú nohu. Nehorázne dymí, motor klepe horšie ako starý traktor pri studenom štarte. Keď vypálim na plný kotol, dokáže dať aj 150km/h, ale po krátkom čase spomalí na 100-110km/h a nič s tým neurobím, rýchlosť ostáva. No a pokiaľ sa snaží človek jazdiť normálne, čiže do tých 2 500 - 3 000 otáčok, akcelerácia je neznámi pojem. Ak mám cestu oproti vetru, radšej ostávam doma aby som nezdržoval a nevytváral kolónu. Však v BA je tých šór áut plno. Pre tieto dôvody si myslím, že by bolo vhodné to čerpadlo buď:
- vymeniť za nové
- dať ho do servisu, kt. sa zaoberá hlavne opravou čerpadiel
- vymeniť celý motor, v rámci možností za iný s možnou prerábkou. Napr. benzínový, ktorý nevyžaduje abnormálne úpravy pod kapotou. Ale to asi nepôjde, že?

Žiadam Vás, ktorí ste sa stretli alebo niečo počuli, videli ohladne takejto záležitosti, napíšte mi odpoveď, v najlepšom prípade riešenie - šrotovisko je posledná prípustná možnosť.

Auto som kupoval z bazáru, mám nabehaných cca 272 000km. r. v. na papieroch 1998, podľa VIN 1997.
Naposledy upravil/-a MT-SPEEDY v Sobota, 31. Októbra 2009, 17:19, upravené celkom 1 krát.
Dôvod: nazov podla pravidiel v tejto sekcii
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: Poprosím pomoc ohladne e36, 318tds compact

Sobota, 31. Októbra 2009, 09:19

Cundra napísal:
Čaute a hneď k veci: blbne mi naftové vstrekovacie čerpadlo. Auto má skoro žiaden výkon. Z 90 koní má 80 zlomenú nohu. Nehorázne dymí, motor klepe horšie ako starý traktor pri studenom štarte. Keď vypálim na plný kotol, dokáže dať aj 150km/h, ale po krátkom čase spomalí na 100-110km/h a nič s tým neurobím, rýchlosť ostáva. No a pokiaľ sa snaží človek jazdiť normálne, čiže do tých 2 500 - 3 000 otáčok, akcelerácia je neznámi pojem. Ak mám cestu oproti vetru, radšej ostávam doma aby som nezdržoval a nevytváral kolónu. Však v BA je tých šór áut plno. Pre tieto dôvody si myslím, že by bolo vhodné to čerpadlo buď:
- vymeniť za nové
- dať ho do servisu, kt. sa zaoberá hlavne opravou čerpadiel
- vymeniť celý motor, v rámci možností za iný s možnou prerábkou. Napr. benzínový, ktorý nevyžaduje abnormálne úpravy pod kapotou. Ale to asi nepôjde, že?

Žiadam Vás, ktorí ste sa stretli alebo niečo počuli, videli ohladne takejto záležitosti, napíšte mi odpoveď, v najlepšom prípade riešenie - šrotovisko je posledná prípustná možnosť.

Auto som kupoval z bazáru, mám nabehaných cca 272 000km. r. v. na papieroch 1998, podľa VIN 1997.

No ako bod č.1 by asi bol : kontrola nastavenia-davka/predvstrek/časovanie rozvodu. :-"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných