Riesim dilemu takze som za kazdy nazor vdacny. Straca sa mi voda v chladeni. Mam novy chladic a pretesnenu vacsinu spojov chladenia. Nikde nevidno nejaky unik. Voda sa jednoducho strati a cely system sa zavzdusni co mi robi urcite problemy

Takze mam pocit ze to bude tesnenie pod hlavou a zerie mi vodu z chladenia pri spalovani. Aj ked nejaky extra biely dym mi z vyfuku nejde no ale uz neviem co ine by to mohlo byt. Motor ma cca 370 000 km , je to 1,8 i z roku 1996 ale zato ide vyborne - ziadne ine problemy s nim nemam

takze dat pretesnit motor? alebo ho cely vymenit? alebo viete este o nejakom specialnom mieste kde hladat chybu?

"BMW Positiv""e61, 530xD A/T, 173kw, Black"ex e46, 318i, 105kW, TitanSilber, sedan
ex e36, 318i touring 85 kW
pribeh:
post1264645.html#p1264645