mal som 2,8i v E39 a 2,0d v E91 takze aj ja mozem poradit:
skoro vzdi ked som sedel v 320d, tuzil som sediet radsej v 528i :)
najme mimo mesta a na dialnici mi v 320d chibal brutal vykon + otacki + zvuk 528ki a bal som sa stim obiehat napriek tomu ze to malo nejakich 400 NM a 163 konou.
naopak v meste sa mi lepsie jazdilo na 320d lebo casto viuzijes newtonmetre a spotreba je super. co sa tika spotrebi 528i papalo nejakich 9,5l pri normalnej jazde, ale jasne ze som mu obcas aj nakladal.
320d brala nejakich 6,5l.
musim dat totalne za pravdu martinovi46 a kacovi. nakladi na diesel su celkovo vissie, lebo odchadzaju drahe dieli. fotrovi napr. odisla naftova pumpa a dal za opravu 50.000skk, vies kolko natankujes benzinu za taki peniaz? s 2,8kou ti nehrozia take opravi. v e46 masinka urcite papa este menej ako v mojej ex E39, takze niet o com uvazovat. co sa tika 2,5ki mne osobne nevihovuje, lebo nemaz zaber pri nissich otackach.
kedze po case mi uz ani 2,8 nestacila, som zobral 3,0. vo vikone je velki rozdiel ku 2,8 ale co sa tika spotrebi a nakladou, je to zhruba to iste.
este jedna vec co mi strasne vadila na 320d: auto je hlucne jak traktor a ked stojis tak sa cele auto trasie a zvuk je o nicom
