Sobota, 11. Augusta 2012, 09:33
keď sa zrepasovalo čerpadlo a sice sa aj nastavilo na stolici tak nastavenie nemusí byť presné (myslím dávka paliva), a neviem kto ti zakladal čerpadlo naspäť do motoru ale keď sa potom nenastavil presne predvstrek, a k tomu aj vačka tak to ani nebude dobre štartovať za tepla. rozvodová reťaz sa po čase vyťahá - predĺži preto sa posunie poloha vačky voči kľuke a aj predvstrek na čerpadle sa zmenší, takže nestačí čerpadlo založiť tak ako bolo ale treba celé časovanie znova nastaviť, potom to bude štartovať ako nové a aj výkonom budeš prekvapený
keby nebola kompresia tak to sa prejaví hlavne za studena zlými štartami, za tepla sa zvyčajne kompresia vo valcoch ešte malinko zvýši, a keď dízlák nemá kompresiu tak môže mať hociaké zázračné žhaviče studené štarty budú otrasné
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."