... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
DaDoAbraham napísal:Zdravím,
nevedel som do akej témy môžem zaradiť túto otázku.... tak som sa rozhodol že skúsim tu.
Mám taký problém :
16.12.2014 som mal autonehodu, kde som nebol vinníkom. Vec je taká, že auto mám poškodené poškodenie nie je veľké odniesol si to nárazník pravá strana masky, lem, svetlo a aj niečo v náprave s pravím kolesom (tlmič alebo ramená), ešte som to nedával rozoberať kvôli poisťovni... problém je v tom, že poisťovňa mi to vyčíslila na totálku, čiže opravu mi nepreplatia a zaplatia mi len nejakú "almužnu". Chcel by som sa opýtať aké su moje možnosti ? Čo môžem robiť s autom ? Nie som ani mechanik a ani nemám možnosti nejakého skladovania aby som ho mohol postupne predávať na ND. Najlepšie by bolo v celku... jedná sa o to, že auto bolo vo veľmi dobrom stave čo sa týka motoru, prevodovky a všetkých okolitých súčasti ako aj zachovalí interiér. Chcel by som sa spýtať ako by som ho mohol predať a kde... Za všetky rady budem vďačný. Pochádzam z Kežmarku a tu je aj auto odstavené.
DaDoAbraham napísal:No nemyslím si, že sa mi oplatí ho opravovať...auto bolo jedinečné svojimi jazdnými vlastnosťami...Bol tam športový podvozok od KW a s najväčšou pravdepodobnosťou je poškodený pravý predný tlmič... čiže KW tlmiče s tej série už sa nedajú zohnať... a po 2. sú veľmi drahé... škoda bola vyčíslená na 1 336 € a to bola len obhliadka z vonku... zmienené diely + robota + lakovanie... doobhliadka mala ukázať ďalšie veci v náprave ale nakoľko už pri tejto sume mi to poisťovňa vyčíslila ako totálku tak som to ani nedával rozoberať...
A podľa toho čo som sa doposiaľ dopočul tak budem rád keď uvidím od poisťovne aspoň 500 €... auto tým pádom nemám v rámci možnosti ani ako opraviť a radšej chcem kúpiť niečo silnejšie z E39.