... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
auto: e30 320i s motorom M50B25 (z e36 325i 1992)
problem: motor - striela do vyfuku (2000-2500ot/min - vyssie otacky su uz OK)
stav: XX km, neklepe, olej nezere, tlaky vo vlacoch ok (podpaleny ventil teda snad nie je)
odskusane: vaha vzduchu, sviecky, cievky, vstreky
otazka: naco sa este zamerat ? ako otestovat volnobezny ventil?
Oldman napísal:Lambda sonda, diagnostika
alfi666 napísal:treba sa zamysliet, ze preco moze ist vela benzinu:
1, ECU ma zle vstupne signaly, pripadne je sama pokazena...
2, zle vstreky(pustaju viac),
3, nespravny tlak paliva(mozno vacsi)
Ked hovoris, ze to funguje po odpojeni baterie na chvilu, tak by som celkom tipoval aj na tu ECU... moze sa tam daco prehriat a uz to potom blbne...
Neviem presne ako je to na E30, ale ECU pouziva na vstupne signaly vahu vzduchu, lambda sondu, senzor polohy kluky, a knock senzor ... ak je niektore z tychto zle, tak to teoreticky moze sposobovat, ze to dava vela paliva
mosqo napísal:no mne toto robilo presne strielalo do vyfuku do 3000 uplna mrtvola ba naopak ked som pridal plyn este to spomalilo:) a po zohriati to skapinalo barz kedy dosiel som ku krizovatke stlacil spojku a skapalo atd... a bol problem v snimaci vacky ale take kolisanie otacok moze robit aj ked mas dieru pred lambdou ta ma potom nespravne udaje skus ju odpojit...