tak sa vraciam znovu k tejto 1,5 rok starej téme

.
Ako som už na začiatku spomínal, auto je benzín + LPG.
Príznaky:Na benzíne to ide dooosť na figu. Cuká sa, trhá (láme väzy na krku), spotreba určite "krásna"...proste to protestuje.
K dispozícii sú nasledovné informácie:- za studena ide na benzíne dobre, minimálne šklbe
- ako sa začne ohrievať už protestuje
- celú kabeláž od motora (konektory vstrekov, volnobežného ventilu, čidla teploty, spínača na klapke) k RJ som "prepískol" - všetko OK
- teplotné čidlo pre RJ vymenené
- spínač voľnobehu na škrtiacej klapke, premeraný - OK
- tlak na rampe zmeraný - 3,1 bar - OK
- sviečky ako nové
- na LPG ide výborne (LPG je starý systém - nasávanie plynu do sacieho potrubia, nie vstrekovanie)
- pri zapnutom LPG sa preruší výstup + pól z "main relay", teda je vyradené (RJ, vstreky, volnobežný ventil, váha). Z toho usudzujem, že cievka je ok, rozdelovač teda tiež - iskru dáva v správny čas.
- auto je bezlambdová verzia
- hadice som pomenil + test so štetcom a benzínom neodhalil žiadne nasávanie falošného vzduchu
Čo ostáva:- diagnostika (neviem čo také by som sa na E30 dozvedel)
- vymeniť RJ
- vymeniť váhu
- vymeniť vstreky
- alebo nejaký guru nech mi to príde rozlúštiť
...neviem čo stým kua je, je možné, že RJ v nesprávny čas, alebo na nesprávnu dobu otvára vstreky?
P.S.: ak by mal niekto k dispozícii (najlepšie v mojom okolí) váhu, RJ, alebo vstreky na vyskúšanie, moja kapota je pre Vás otvorená
