... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 15:45

lubošzm napísal:
Mozno trosku odveci.. len chcem sa spytat naco sluzi ta vec co som zakruzkoval.. pre inych to je bezna vec ktoru poznaju.. ale ja len zacinam.. a ucim sa :) pretoze hadicka k tomu je dost poskodena..


Volnobezny ventil a hadice na motronic musia byt bez chybicky lebo to robi picoviny, hned to daj doporadku aby to netahalo falosny vzduch
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 15:47

Arnold napísal:
Toto je zodrata vacka :smile: V akom stave su vahadla?


toto neni zodrata vačka, je trosku v horsom stave ale videl si moju na m10 turbo? vyzera tak isto ma 400 000km a nemam pocit ze by vynechavalo pri burnoute na dvojke v 6500 :D

asi mas vyhonene hydroštely tie sedla co su na ne nekedy to rezonuje a toto to robi taki divny zvuk ako by to vynechavalo
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
lubošzm
Autor témy
Príspevky: 238
Registrovaný: 7.4.2012
Auto: BMW e30 M40B18
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 15:59

a ako sa dostanem k vahadlam?
B M W E30 IS MY LIFE!
Príbeh :
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lagunovy-milacik-t70523.html
Motor : M40B18
Farba : Lagunen grün
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 16:04

BouBou napísal:

toto neni zodrata vačka, je trosku v horsom stave ale videl si moju na m10 turbo? vyzera tak isto ma 400 000km a nemam pocit ze by vynechavalo pri burnoute na dvojke v 6500 :D

asi mas vyhonene hydroštely tie sedla co su na ne nekedy to rezonuje a toto to robi taki divny zvuk ako by to vynechavalo

Ja na vackach nemam zdaleka take ryhy a ten motor ma pomaly 200 000 km a celych 100 000km sa na nom robily drifty, burnouty a podobne veci ktore sakra zatazuju auto.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubošzm
Autor témy
Príspevky: 238
Registrovaný: 7.4.2012
Auto: BMW e30 M40B18
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 16:08

Ale mne to pri tych 5000+ otackach proste strati vykon klesnu otacky a motor sa prebere...
B M W E30 IS MY LIFE!
Príbeh :
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lagunovy-milacik-t70523.html
Motor : M40B18
Farba : Lagunen grün
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 16:09

Arnold napísal:
Ja na vackach nemam zdaleka take ryhy a ten motor ma pomaly 200 000 km a celych 100 000km sa na nom robily drifty, burnouty a podobne veci ktore sakra zatazuju auto.


tak bmw znese, ma rado ked sa mu dava , zalezi na to aky olej tam ide vies a ako casto sa meni a ci s preplachom :D ja nepoznam minulost svojej vacky ale zjavne na nu ten dedo sral tak ako aj na vymenu oleja
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 16:13

lubošzm napísal:
Ale mne to pri tych 5000+ otackach proste strati vykon klesnu otacky a motor sa prebere...


ak si uz robil motorarinu , coz neni zas taka veda, zhod a oznac si rozvod najlepsie daj si vacku do uvrate a potom opatrne povol panvy co ju drzia a ven s nou , daj dole vahadielka a potom uz len nove hydrostely :D
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
lubošzm
Autor témy
Príspevky: 238
Registrovaný: 7.4.2012
Auto: BMW e30 M40B18
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 16:17

Kolko stoja nove hydrostely?
B M W E30 IS MY LIFE!
Príbeh :
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lagunovy-milacik-t70523.html
Motor : M40B18
Farba : Lagunen grün
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 16:24

lubošzm napísal:
Kolko stoja nove hydrostely?

nikto ti nepovedal ze su zle hydrostely , tie hodnoty som nenasiel no zmeraj snimac zapalovaci impuls , je obtoceny okolo jednoho zap. kabla tak na konektore zmeraj odpor a napis

a hydrostely rataj za kus cca 12 euro takzedo 100euro sa mestis
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
lubošzm
Autor témy
Príspevky: 238
Registrovaný: 7.4.2012
Auto: BMW e30 M40B18
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 17:49

Takze odmeral som cievku primar je 5k8 a sekundar je 4,9ohm...
B M W E30 IS MY LIFE!
Príbeh :
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lagunovy-milacik-t70523.html
Motor : M40B18
Farba : Lagunen grün
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Streda, 19. Septembra 2012, 21:39

Arnold napísal:
Nechcem trepnut ale myslim ze to je separator oleja


nerad narusam tvoju auru absolutneho odbornika, ale M40 nema separator oleja.
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Štvrtok, 20. Septembra 2012, 09:12

lubošzm napísal:
Takze odmeral som cievku primar je 5k8 a sekundar je 4,9ohm...


no to tych 5 kohm je este take jedlee ale 4,9ohm je uz dost maximalna hodnota moze byt tak 1,5ohm ..ale aj tak mi nejde do hlavy ze by to bola cievka, aj tak je zla ale skus si prehodit na skusku na 10 minut od inej e30 pasuje, teda atmosfer, motor ti pojde z hocijakou inou cievkou za bars jakej e30 okrem 318is
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
lubošzm
Autor témy
Príspevky: 238
Registrovaný: 7.4.2012
Auto: BMW e30 M40B18
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Štvrtok, 20. Septembra 2012, 09:21

No meral som cievku.. bola to cievka :) lenze ja v blizkosti nemam nikoho kto ma e30 :/
B M W E30 IS MY LIFE!
Príbeh :
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lagunovy-milacik-t70523.html
Motor : M40B18
Farba : Lagunen grün
 
Užívateľov profilový obrázok
lubošzm
Autor témy
Príspevky: 238
Registrovaný: 7.4.2012
Auto: BMW e30 M40B18
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Štvrtok, 20. Septembra 2012, 09:22

a moze byt teda zla cievka .. vtedy by to mohlo robit toto co mi robi?
B M W E30 IS MY LIFE!
Príbeh :
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/lagunovy-milacik-t70523.html
Motor : M40B18
Farba : Lagunen grün
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: Problem s vykonom! 4000 otacok a viac motor sa dusi

Štvrtok, 20. Septembra 2012, 09:53

lubošzm napísal:
a moze byt teda zla cievka .. vtedy by to mohlo robit toto co mi robi?

vies to sa tazko takto cez dialku,
ja som si kedysi myslel inak no poviem ti moju skusenost
kedysi este ked som mal atmosferu tak postupne som vymenil kazdy takyto diel za novy aj cievku , kupil som origo bosch a setko frcalo
potom prislo turbo a vo valcoch bolo zrazu viac stlač vzduchu a to potrebuje logicky silnejsiu iskru.
motor pod jemnym plynom isiel aj do 6500 no akonahle plnka tak do 5000 leteli otačky jak besne a dalej ani zaboha strielalo do vyfuku vynechavalo , nevedel som na to prist lebo sa´k setko bolo nove, a div len tak premeram cievku a mala 12,5kohm co je strasne a primar8 ,bosch je bosch ale bosch teraz je neco ine ako bosch pred30 rokmi to mi ver
dal som staru z 325i a od tedy tam je a auto ide ako ujebane aj do 6000
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní