Utorok, 27. Mája 2008, 22:04
nevravim ze plyn je chujovina..ale treba si uvedomit zakladne veci - castejsie vymeny oleja, PERFEKTNY stav zapalovania ( a e30 sa lubi jebat na pockanie kedykolvek, je to stara plecka), rozne druhy montaznych kitov - jednobodak je zastaraly a lacny, a BMW motory sa s nim vyslovene neznasaju, viacbodak je relativne rovnocenny ale drahy a treba najazdit kvantum km aby sa inevsticia vyrovnala aspon do dvoch rokov, castejsie menit sviecky, nutnost jazdit obcas na benzin aby sa nezasrali vstreky a neodislo cerpadlo, je nutne nezabudnut aby sa pri prepnuti na plyn namontoval aj online vypinac behu benz, cerpadla a podobne. Silne pochybujem, bez urazky, ze majitel e30 316i ma zvysnych 30-40 papierov na kvalitny plynovy kit (ale mozno sa mylim a v tom pripade sa ospravedlnujem). Tot moj nazor k tomu.
Keby si mal V8 a viac, ok, ma to vyznam, ale u 1.6?
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S