Štvrtok, 12. Decembra 2013, 09:29
Po troch tyzdnoch noci ktore vyzerali vsetky velmi podobne ako na fotkach, je problem zda sa vyrieseny. Nejak nedokazem pochopit ze co, preco, ako, ale jedneho vecera ked na konektoroch vstrekov bolo stale 12V, uz som sa na to vykaslal a sli sme domov. Na druhy den som prisiel s plne funkcnou RJ, ale skor nez som ju tam dal tak som este siel zmerat ten konektor. Zapnem klucik, a ajhla - 0V... Nechapem, nerozumiem, ako je mozne ze jeden vecer som tam nameral tych 12V, NIC som s tym nespravil, na druhy den pridem a bola tam 0. Tak sme hodili tricku na kable avsak to stale robilo to iste. Nic klid. Vzal som z kamosovej tricky vahu vzduchu a volnobezny ventil, + ako bonus som vymenil kabel od cievky do rozdelovaca. Stale to iste. pripajali sme teplotne cidla druhe, bezvysledne. Ked uz sme nevedeli vymysliet nic ine tak kamarat zahlasil nech vymenim aspon tie 4 sviecky ku ktorym sa da dostat. Tak som nasiel po garazi po suflikoch nejake stare zakarbonovane 350 rocne sviecky, utrel som ich, a nasrouboval ich do motora. Na otocenie ta hajtra chytila a drzala si volnobeh a po pridani letela do otacok... Neviem ci bol problem od zaciatku v tomto, ale sečteno a podtrženo - všetky sviečky v piči. Takze cez vikend vymena oleja, dolu turbo aby som sa dostal k zvysnym dvom svieckam, a poskladat vsetko co som za tie tri tyzdne rozbombardoval. Dufam ze uz to pojde. Tie sviecky co boli v motore vyzeraju na pohlad ze im vobec nic neni. Preto som si nepripustal variantu ze by to mohlo byt v svieckach.
-
Prílohy
-

-

-

-

Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
