Streda, 13. Marca 2013, 10:24
Tak v tom prípade voda ide aj veľkým okruhom, cez chladič. No neviem, prehrievať sa to može len z niekoľkých dôvodov: málo vody, zavzdušnený systém, čerpadlo na odchode, termostat neotvára, alebo je to niekde ucpaté.
Ako vieš, že máš dosť vody? Lebo v expanzke ti može ukazovať dosť, ale niekde v systéme je miesto vody vzduch. Ja som mal niečo podobné, teplota mi skákala medzi prvou čiarkou za polku a polkou. Mal som tam moc vzduchu a tlačilo mi vodu do expanzky, potom ju vcuclo, vtedy sa ochladilo a za moment sa to začalo zas prehrievať. Studený motor mi sa mi vtedy zohrial na polku za cca 2km. Nechal som to celé vychladnúť, povolil som odvzdušňovák na chladiči a div sa svetu, nalial som tam 2,5l vody. Tak skús vo vychladnutom stave skontrolovať, prípadne doliať.
BMW E34 525TDs '92, 1,5BAR+CHIP (STN Customs)BMW E30 316i + LPG, '90
ex BMW E39 525tdsAT, '98------------------------------------
