... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
Angellic
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 16.11.2012
Auto: BMW E30 324td
Kraj: Košický

bmw 324TD kružkovanie, nutná vymena ložisk na kľuke?

Pondelok, 17. Decembra 2012, 17:30

nazdar všetci... zajtra idem kružkovať motor... čo je na tom pravdy že po prekružkovani treba menit aj ložiska na kľuke? ... nevidim na to dôvod len mi tak vraveli
 
Užívateľov profilový obrázok
dodo555
Príspevky: 84
Registrovaný: 26.6.2010
Auto: e30 318i cabrio
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: bmw 324TD kružkovanie, nutná vymena ložisk na kľuke?

Pondelok, 17. Decembra 2012, 23:04

ked budes mat tesnejsi vrch (kruzky vo valci) tak ti zachvilu odide uz opotrebovany spodok (loziska ojnicne a na kluke) na tom sa neoplati setrit ak to nerobis na par km
 
Angellic
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 16.11.2012
Auto: BMW E30 324td
Kraj: Košický

Re: bmw 324TD kružkovanie, nutná vymena ložisk na kľuke?

Pondelok, 17. Decembra 2012, 23:59

kružky som menil z toho dôvodu že mal zle štarty a dymil.. no ked som dal dole kružky tak neboli až take opotrebovane ako som si myslel... takže velky rozdiel medzi spodkom a vrchom by nemal byt...

dodo555 napísal:
ked budes mat tesnejsi vrch (kruzky vo valci) tak ti zachvilu odide uz opotrebovany spodok (loziska ojnicne a na kluke) na tom sa neoplati setrit ak to nerobis na par km
 
Užívateľov profilový obrázok
dodo555
Príspevky: 84
Registrovaný: 26.6.2010
Auto: e30 318i cabrio
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: bmw 324TD kružkovanie, nutná vymena ložisk na kľuke?

Utorok, 18. Decembra 2012, 21:32

motor mal zle starty a dymil, lebo nemal kompresiu (kruzky nedrzali tlak)
ak si ich vymenil a zavady sa odstranili, tak kruzky lepsie drzia tlak, kluka/ojnica musi piest viac tlacit = viac sa namaha kluka/ojnice/loziska

na tychto veciach sa moc neoplati setrit, lebo to budes robit 2x
 
Angellic
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 16.11.2012
Auto: BMW E30 324td
Kraj: Košický

Re: bmw 324TD kružkovanie, nutná vymena ložisk na kľuke?

Utorok, 18. Decembra 2012, 23:57

zo 6stich valcov bol jeden uplne na piču kružky.. a jeden tak trocha chyteny.. ale 4ri boli este dobre...

dodo555 napísal:
motor mal zle starty a dymil, lebo nemal kompresiu (kruzky nedrzali tlak)
ak si ich vymenil a zavady sa odstranili, tak kruzky lepsie drzia tlak, kluka/ojnica musi piest viac tlacit = viac sa namaha kluka/ojnice/loziska

na tychto veciach sa moc neoplati setrit, lebo to budes robit 2x

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní