... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
vendetta
Autor témy
Príspevky: 179
Registrovaný: 14.10.2010
Auto: bmw e30 318i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: petrzalka

2,7eta

Utorok, 28. Februára 2012, 23:34

chcem sa spytat co vsetko by obnasala prestavba s 2,7eta na ostru etu ?? a kolko by to asi stalo a ci by sa viac neoplatilo dat motor m50b25
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: 2,7eta

Streda, 29. Februára 2012, 08:17

zalezi o aky vykon ti ide.najlacnejsia a najjednoduchsia varianta je zohnat z m20b25 vacku,vahu vzduchu a motorovu elektriku,rj,sanie so vstrekmi a klapkou.tu by si sa pohyboval okolo vykonu seriovej 325i
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: 2,7eta

Streda, 29. Februára 2012, 08:27

zalezi esi budes delat slabsi nebo silnejsi etu ... po pravde v dnesni dobe kdyz vsechny ty motory maji najeto bambilion a maji projety bloky a pisty je to takova uz loterie esi to bude ci nebude fungovat no ... kazdopadne recept na ostoru etu je klika z 2.7/2.4td , ojnice z ety/2.0 130mm , písty z 2.5L kat ... hlava 2.5 komplet se sanim a elektrikou z 2.5lky ;) nejak to fungovat bude , ale pocitej ze pokud motoru nevenujes nejakou peci do par tisic kilometru ti zaklepe na klikovce jako kazda eta ;) pokud chces vykon rychle a za malo jdi do m52b28 ;)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
vendetta
Autor témy
Príspevky: 179
Registrovaný: 14.10.2010
Auto: bmw e30 318i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: petrzalka

Re: 2,7eta

Streda, 29. Februára 2012, 19:49

a este som premylsal nad motorom m50b25 zda sa mi ze to vie slusne ist a aj spotrebu slusnu vie mat ked clovek chce
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: 2,7eta

Štvrtok, 1. Marca 2012, 07:39

jo m50b25 vanos neni spatna , ale kdyz uz tam pchat 24v motor , tak jedine m52b28 ;) ten motor jede proste kurva jinak ;)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: 2,7eta

Štvrtok, 1. Marca 2012, 12:41

MattyX napísal:
jo m50b25 vanos neni spatna , ale kdyz uz tam pchat 24v motor , tak jedine m52b28 ;) ten motor jede proste kurva jinak ;)

alebo rovno S50B30/S52B32 :D
 
vendetta
Autor témy
Príspevky: 179
Registrovaný: 14.10.2010
Auto: bmw e30 318i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: petrzalka

Re: 2,7eta

Štvrtok, 1. Marca 2012, 14:18

Arnold napísal:
alebo rovno S50B30/S52B32 :D

ale to by uz zralo skurvene vela nie?? chcem ist do m50b25 kvoli tomu ze sa s tym da spravit aj nromalna spotreba
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: 2,7eta

Štvrtok, 1. Marca 2012, 14:23

vendetta napísal:
ale to by uz zralo skurvene vela nie?? chcem ist do m50b25 kvoli tomu ze sa s tym da spravit aj nromalna spotreba


skurvene vela pozere vsechno kdyz s tim pojedes krev , S50 bude zrat 20 , ale M52B28 kdyz s tim pojedes sakra rychle tak pojede za 14 :) jako dneska se ty motory daji koupit uplne za par kacek , 2.8 koupis za 500E ... a rozdil mezi m50 a m52 je sakra znatelnej ;)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: 2,7eta

Štvrtok, 1. Marca 2012, 21:12

vendetta napísal:
ale to by uz zralo skurvene vela nie?? chcem ist do m50b25 kvoli tomu ze sa s tym da spravit aj nromalna spotreba

ale pocitaj s tym, ze akykolvek silny motor tam capnes tak ta to bude stale tahat za plynom, vlastna skusenost (E30 M50B25). isiel som aj na M52B28, a ako mattyx hovori, je to sakra rozdiel. chod radsej do tej M52B28, mozno bude belowzero predavat.
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Re: 2,7eta

Štvrtok, 1. Marca 2012, 23:09

vendetta: a vies ty vobec, co za motor je S50?
 
Užívateľov profilový obrázok
Mirway
Príspevky: 131
Registrovaný: 6.3.2009
Auto: bmw e30,e39
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: 2,7eta

Piatok, 2. Marca 2012, 00:18

 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: 2,7eta

Piatok, 2. Marca 2012, 07:50

Mirway napísal:
http://www.youtube.com/watch?v=cUQeYB4R2rk&feature=related

mozno pomoze rozhodnut sa...



dneska by to dopadlo uplně jinak :twisted: :mrgreen: to už bych si na tu 2.8 veril vic :D
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
marekalpina
Príspevky: 69
Registrovaný: 20.7.2009
Auto: bmw
Kraj: Žilinský

Re: 2,7eta

Piatok, 2. Marca 2012, 22:05

ak chceš robit ostru etu,mam blok,sbrusenu kluku na nej nove ložiska,nove ojnične ložiska,hlavu+sanie+ RJ 2.5..
ale priklanam sa k M52B28..akurat je stym troška viac roboty ho dat do auta ,a par veci bude treba upravit O:)
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: 2,7eta

Sobota, 3. Marca 2012, 13:43

jinak pokud chces stavet 2.7 , lepsi je pouzit kliku z M52B28 a postavit to na 2.8 pokud chces zachovat 12V motor ;)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných