... všetko o BMW ...

Moderátor: jkk

banner
 
int3rko
Autor témy
Príspevky: 1
Registrovaný: 25.12.2016
Auto: BMW E87 116i 90KW
Kraj: Žilinský

Zvláštne chovanie vysokotlak. čerpadla paliva (116i, 90kW)

Piatok, 4. Mája 2018, 16:28

Zdravím,
potreboval by som poradiť ohľadom zvláštneho chovania vysokotlakového čerpadla. Ide o to, že tlak tohto čerpadla by sa mal pohybovať od 150 do 200 bar. Pri voľnobežných otáčkach, bez pridaného plynu by mal mať min. 150 bar.

Aspoň podľa tohto návodu: https://bimmerprofs.com/n43n53-fuel-supply/

Moje čerpadlo ide väčšinou času normálne od 150 do 200 bar, no niekedy klesne na 100 bar (keď nie je pridaný plyn). Keď vtedy prudšie zošliapnem plyn, kým tlak nevybehne aspoň na tých 150 bar, tak niekedy motor cukne a je lenivší. Podľa návodu vyššie by sa mala v prvom rade preveriť stabilita tlaku nízkotlakového čerpadla, to sa však chová myslím stabilne (od 4.9 do 5.1 bar pri jazde).
Chyby nevyhadzuje žiadne, raz za čas (2-3/mesiac) preblikne nudzový režim bez zapísania chybovej hlášky.

Myslíte si že tých 100 bar je normálnych? Môže to byť spôsobené odchádzajúcim čerpadlom?

BTW: pred nedávnom som vymenil všetky vstreky, cievky a sviečky, auto ožilo, ale vyššie uvedený problém pretrval.

Auto: BMW E87 116i 90kW, motor N43B16, r.v. 2008
Prílohy
Clipboard02.jpg

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: kira0039 a 3 neregistrovaní