Nedeľa, 23. Februára 2014, 22:39
Pokial neprestali svietit obe sucasne v jeden moment, tak sa jedna o znamu konstrukcnu chybu. Tie svetla su z fabriky izolovane a zaroven prilepene (okren toho kazde svetlo drzi len jeden srob) takym ciernym silikonom, ktory sa casom roztecie ,scvrkne sa alebo skrehne a vlhkost sa dostane dovnutra a rychlo zhnije vnutorna vodiva lista - vedenie k LED sa prerusi ako prve. Vacsina svetiel je aj viditelne zatecena alebo sa v nich rovno drzi voda - bohuzial toto je uz nerentabilne opravovat. Ked sa to po zopar rokoch zacalo majitelom stavat,tak BMW zaviedlo penove tesnenie a problem prestal. To penove tesnenie sa da objednat samostatne a pokial su svetla opravitelne,zotriet/odstranit stary cierny sajrajt a je to. Druha moznost (a toto musi urobit vacsina ludi) je kupit nove vnutorne svetla - najdolezitejsie je, aby mali to novsie penove tesnenie (a je dost kopii/nahrad ktore to nemaju ani prilozene). Vdaka BB autodiely Prievidza som zohnal nove originaly Magneti Marelli po 53,- eur... a vymenil som ich lahko sam. Najviac casu a trpezlivosti zaberie odstranenie stareho cierneho humusu z dveri.
Inak vo vseobecnosti su zadne dvere oproti inym autam velmi zle navrhnute - same zatekanie/kvapkanie vody a spiny aj v medzipriestoroch.