... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
davidecek11 napísal:Jak si pridal foto ?Zdravim,nevite co znamena v Inpe tato tabulka - selektivni shoda rotace?
starynovy napísal:Preklad neviem co znamena ale su to uhlove rychlosti jednotlivých piestov prepocitane na otacky. Nic zaujímavé, neviem na co to tam je. Clovek lepsie vidi dopad tohto udaja na korekcii mnozstva paliva v dalsej tabulke.
Kriss napísal:Jak si pridal foto ?
airbone napísal:Ano, zbytocnom pretoze nasa hlava to nestihne pobrat a preratat. Ze tam kdesi lieta 3-5RPM si ani nevsimnes pri tom ako to skace a rychlo refreshuje. Potom pozres korekciu davky, hopla +3.5mg. ako hovoris, kym niesu vstreky zmerane na stolici, nikto nemoze povedat co tomu je. Iba tipovat. Bohuzial sa to tak kvalitne udomacnilo, ze to uz nepojde nikam. Korekcie su proste vstreky. Realne to je mnozstvo nafty ktoru treba pridat/ubrat na zakladnu davku ktora urcuje rychlost volnobehu, aby boli tie uhlove rychlosti rovnake, na co logicky vpliva viacero veci. KOREKCIE SU VELKE VSTREKY V PICI!!!Rovnovaznost chodu, ale v inom jazyku.
starynovy napísal:presne tak ako pises. INPA nie je diagnostika, takze zobrazuje rozne data ktorym netreba rozumiet a ktorym musi rozumiet samotna ECU alebo realna diagnostika. Ked bude diera v pieste, korekcia bude nekonecna do plusu, lebo ten piest bude vykonavat nulovy vykon. Mozes na tom menit vstrekov kolko chces....Ano, zbytocnom pretoze nasa hlava to nestihne pobrat a preratat. Ze tam kdesi lieta 3-5RPM si ani nevsimnes pri tom ako to skace a rychlo refreshuje. Potom pozres korekciu davky, hopla +3.5mg. ako hovoris, kym niesu vstreky zmerane na stolici, nikto nemoze povedat co tomu je. Iba tipovat. Bohuzial sa to tak kvalitne udomacnilo, ze to uz nepojde nikam. Korekcie su proste vstreky. Realne to je mnozstvo nafty ktoru treba pridat/ubrat na zakladnu davku ktora urcuje rychlost volnobehu, aby boli tie uhlove rychlosti rovnake, na co logicky vpliva viacero veci. KOREKCIE SU VELKE VSTREKY V PICI!!!ah.