Este, ze ja sa za vlastnika nepokladam, to iba derem a jebem.

S tou brzdou tiez dobry postreh, nieje dobre ani vhodne to brat na kW, ci dokonca desatinu kW ako niektori nadsenci po brdze. Ma to 49,98kW ty vole!!! Nieje brzda ako brzda. Vykon ktory hovorime, ze ma to xykW je vykon motora. Nie vykon na kolesach. A ten sa meria zle. Straty medzi motorom a kolesami sa do vzorca zadavaju len empiricky. Ak ten motor nevytiahnes von a nedas na motorovu brzdu, co je u novych motorov dost problem kvoli riadeniu, co namierias je len zhruba. Ci to teda odbrzi 210 alebo 220kW do velkej miery zalezi, aky koeficient ma merac nastaveny. Pri tuningu sa meria pred a po, tam je narast presny ale opat tu zakladnu hodnotu z ktorej si vychadzal vies len zhruba. Hovorilo sa aj tak, ze niektore brzdy ukazu to co chces vidiet ty, ako zakaznik-rychlou zmenou straty v pohone.. Takze tolko k tomu, ked tu niekto vyzuruje ako prijebanec nad absolutnym cislom z brzdy, ze to nema 225,00kW-po skoro pol mega. ROFL.