Ak to beriem z dlhodobeho hladiska, ano, isli dole kvalitou, co sa mechanickych veci, hlavne teda tych, co mozeme povazovat za zakladne tyka. Pred 15 rokmi som zacal na E36 320i. Na tom aute (mali sme ho v rodine od novoty) za 350 000km, sa pokazila len hadicka od chladiacej kvapaliny a nejaka blbost pri katalyzatore, co sa rychlo opravilo. V tej dobe sa vravelo, ze motory BMW a hlavne retaz je dozivotna, netreba menit rozvody (retaz a spol) lebo su dozivotne a tak aj bolo. Po 350 000km tej retazi nic nebolo. V tom aute sa fakt menil len olej a kvapaliny a spotrebaky. Dokonca aj na neskorsej E46 320cd pofejs, som
za 6 rokov menil len podavacie cerpadlo a jednu trysku a odlucovac oleja. Vsetko ostatne spotrebaky.Potom uz jak dosli iDrive verzie, uz je tych veci viacej. Ja hlavne mam vacsinou elektricke problemy. Na E65 mi odisla vsetka elektrika, siel len motor, servo, brzdy a zadne svetla a jedno predne
Ale tak vieme, ze to bola ich prva hra s tak robustnou elektrikou. Kamarat co robi v autorizaku BMW a sa mi stara o moje BMWcka, tak take prihody, co mi hovori, co tam chodia ludia s novymi BMW v zaruke, ze fakt ta kvalita sla dole na ukor exterieru a interieru, ktory je podla mna top v dnesnych casoch.Mame od skoro novoty (kupovali sme s 30 000km a este v zaruke vtedy) 118d F21 v pakete. Po vyse 3 rokoch a 125 000km, tomu autu nic nie je a nebolo. Cisto iba spotrebaky. Este aj brzdy aj dosticky su origina!!! z coho som uplne v prdeli po tolkych km
Cize da sa aj na dobry kus narazit a asi ich je vacsina. Ale hej, tiez ma zarazil ten ukostrovaci kabel, preco dpc nie je kryty a kvalitny. Nuz, dnes sa uz auta vyrabaju hlavne nech vydrzia zaruku a potom support v servise si druhy majitel musi dovolit, lebo prvy to po zaruke najskor preda
Od detstva som BMW fanusik, vedia ma tie auta nasrat, ale tak skoro na ne asi nezanevrem :)