... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
mitocross napísal:Minuly vikend som jazdil po BA na GLE so vzduchom a teda nemal som pocit, ze by to jazdilo lepsie ako moja X3 so seriovym podvozkom. Bud som ja divny alebo Mercedes to robi zleCauko,
Ak sa nemylim, tak zmena na motore bola uz skor, do r.2020, kedy dali banan do vyfuku (OPF). Mozno niekto spresni, ake boli upravy s LCI.
Jazdil som na tom len na testovani a v provnani s mojou E70 s podvozkom mi to neprislo nejak super zabavnejsie, teda okrem uzasneho prejavu motora (a o polovicu vyssej spotreby s tym spojenej), ale to bol este ten bez OPF. Treba aby to malo nejake vhodne kolesa, aspon EDC - no aj tak to nemoze mat DD ani vzduch ako X5, takze je to normal BMW SUV krabicka... Ale zasa oproti 6GT ti to mozno pride ako celkom hbite auto.
mitocross napísal:Skor som myslel teraz komfort jazdy kedze v ramci mesta som nemal nejake sportove ambicie a to auto je tak nejak predurcene na pokojnejsiu jazdu. Nezdalo sa mi to ani nejako lepsie odhlucnene, ani to lepsie nefiltrovalo nerovnosti a ani to lepsie nechodilo (vraj to bola verzia 450d). Ja mam X3 30d.Co znamena "lepsie"? Pohodlnejsie? Presnejsie? Na pocit bezpecnejsie? Mercedes ML a GLE sú jazdne také loďky. Podla mňa opak BMW. Mali sme doma W164 aj W166 a oproti E70 sa to karovalo ako krížnik. Každému vyhovuje niečo iné a určite zaváži z čoho do toho presadáš.
greenk0 napísal:Zdravím Ťa, niečo cez 4 roky a 200.000 km som najazdil na G01 M40d (v mojom prípade ešte taký medzi facelift = už nový motor mild-hybrid a nový prístrojový panel). Veľakrát som jazdil tiež na kamarátovej M40i, kde je to až na motor (ktorý je určite lepšia voľba v M40i) jazdne takmer totožné auto. Oproti 6ke pôjde určite o úplne inú jazdu. Auto je vyššie, tvrdšie (aspoň v mojom prípade na 21" diskoch) a aspoň čo sa týka palubnej dosky a usporiadania celkom podobné rade 5/6. Na druhú stanu, ak si nájdeš model s adaptívnym podvozkom, je to úplne znesiteľné auto, ktoré som napr. ja vedel využívať ako do kameňolomu, tak sa ísť na ňom cez víkend povoziť na pezinskú babu. Oproti bežnej X3, ale aj 5/6ke je výbornou vecou el. samosvorný diferenciál ktorý ti v režime off, alebo traction vie pekne pustiť zadok do menšieho sklzu na suchej, resp. umožní auto ovládať plynom na mokrej ceste do krajších slidov. Komfortom jazdy ako aj interiéru sa priprav určite na krok späť oproti 6ke. Nie je to však nič hrozné. Mne aj mojej rodine s 2 deťmi a veľkým psom slúžila X3 k úplnej spokojnosti 4 roky. Pozor iba na dobrý servis keď kupuješ jazdenku, v mojom prípade sa na aute za 4 roky v rámci predĺženej záruky vymenili diely za cca. 20-30k EUR a to najmä v poslednom roku...Caute,
zvazujem, ze vymenim svoje 6 GT za X3 M40i r.v 2022. Viem, ze je to kompletne ine auto, ale chcem nieco na com sa bude dat aj zabavit. Chcel som sa spytat, ci boli robene nejake zasadne zmeny na motore pred a po facelifte ktory bol v 2022. Design som si vsimol, len ma zaujima technika.
Ak niekto ma taketo auto mozte kludne napisat skusenosti/komfort atd.
Diky