Štvrtok, 26. Novembra 2015, 08:55
No zdravim takze ziadna zmena po uskrteni tej hadice som nezbadal ziadnu zmenu. takze tym vymennikom to asi nebude.
Dalsia vec co by mohla este byt je ten prietokovy ohrievac. zacal som merat samozrejme za studeneho motora a nastartovane, no a asi bude chyba v nom. zmeral som kostru ta je ok zmeral som privodny plus tiez ok no prud do neho netecie ani len 0,5A. na to aky hruby kabel ide do neho si predstavujem prud aspon takych 10A minimalne. tak nvm ci je nejako specialne odpaleny ze neukaze ani diagnostika, no skusenost mam taku ze ked som diagnostikoval druhu x3 tak mi ukazalo vadny ohrievac. tiez mal problem z ohrevom motora. ma niekto nejake skusenosti z tymto prietokovym ohrievacom?? da sa opravit?
dakujem
-
Prílohy
-

PROTECT ME FROM WHAT I WANT
BMW X3 E83