Pondelok, 1. Mája 2017, 17:41
No ja mam na Golfe problem v tom, ze pokial si nekupis raily od vyroby tak je hola strecha, jednoliaty kus, co sice trosku lepsie vyzera ze tma nie su ani len tie cierne listy utopene s kotvami na pripadnu dodatocnu montaz, (a ma to popici nevyhodu ked prsi, ze ti na bocne okna leje litre vody zo strechy), ale ak by som chcel nieco dat na strechu musim vrtat do plechu a uz by to tam bolo napevno a to nechcem. Tazne mi vedia spravit do konca tyzdna, ale urcite ho nestihnem zapisat do konca tyzdna, slo mi len o to, ze keby sa stala nejaka nehoda, hociaky tukanec, ze ako je to dane legislativne - ak mam gulu na aute ale nepouzivam ju na tahanie pripojneho vozidla ci v technicaku byt musi alebo nie. Ale asi musi. Pytam sa len preto, ze konkretne BMW vraj ponuka (ale neviem ci aj u nas, nahodou som to nasiel na nejakom fore a tusim sa to tykalo F30) bud full tazne, alebo len "pripravu na nosic bicykla", co je sice tiez "gula", nie je to ale usposobene na tahanie, ma to zataz len v desiatkach kilogramov, vraj to stoji radovo do dvoch stoviek americkych bubakov. Lenze kedze je to emerika, tak tam to moze byt legalne, u nas asi nie.
Asi zbytocne spekulujem, ale rozhybal som sa na poslednu chvilu, budem zhadzovat koleso na dlhy presun a hotovo. Otazne je, ci by sa ten drziak pouzil aspon 2x na dlhej trase kym auto buduci rok predam, tak rozmyslam aj nad tym, ze si zoberiem vo Viedni z pozicovne nejake VW California/MB Marco Polo alebo cokolvek v tejto velkosti kempovacich mikrobusov a problem vyrieseny.
btw preco sa karbonove ramy nemaju davat na nosic? tie uchyty by to poskodili?