Utorok, 9. Júla 2019, 13:24
A ďalšia vec je, že keď si chce človek kúpiť dajme tomu Ferrari, nie je to až také jednoduché. Čo som čítal a aj od jedného majiteľa pár kusov počul, ich prístup je niekedy až arogantný. A to nehovorím o limitovaných edíciách aút, tam to nie je vôbec tak, že vyhráš vo športke a ideš si zo dňa na deň kúpiť príklad La Ferrari, oni si vyberajú, komu ho predajú, podmienkou bolo vraj to, že si musel od nich už vlastniť minimálne 2-3 “normálne” autá, aby si ťa vôbec všimli. Zhodou okolností, ten jeden pán (z Čiech) ma viezol ako spolujazdca v FFku pred tromi rokmi, keď som pre neho nejaké veci robil a už predtým som počul, že má aj La Ferrari. Okrem toho FFka mal 430, F12 a 599. A keď som sa s ním bavil o kúpe toho La Ferrari, hovoril, že musel dobre zatlačiť na všelijakých známych, aby sa po neho dostal. Takisto Rolls Royce, tam si kedysi pred kúpou vraj preverovali finančnú situáciu budúceho majiteľa, rodinu a tak, no už to tuším nerobia. Na jednu stranu to ale chápem, aby si udržali exkluzivitu a jedinečnosť.