... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: nová rada TRI - 4 valce, čo vy na to ?

Štvrtok, 19. Januára 2012, 12:22

znizovanie objemov a poctu valcov je primarne dosledok down-sizingu...co je picovina made in EU. :( a keby to aspon tomu zivotnemu prostrediu pomahalo tak by som nepovedal nic..predsa len priroda je omnoho dolezitejsia ako zvuk a tah motoru...no toto je prach sproste, zbytocne byrokraticke nariadenie, kt. v praxi ma minimalny pozitivny dopad
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: nová rada TRI - 4 valce, čo vy na to ?

Štvrtok, 19. Januára 2012, 12:50

ono e36 323 a 328 bol ten isty blok, to iste 330 a 325, len 320 bol tak troska bokom, takze ono to nieje zase az tak kriticke.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: nová rada TRI - 4 valce, čo vy na to ?

Štvrtok, 19. Januára 2012, 13:58

ako tu už odznelo, buďme radi, že tam ešte nejaké valce sú. povedal by som, že zvuk akéhokoľvek motora (od BMW) bude lepší ako bzučanie elektriny... :(
BMW sa asi snží optimalizovať náklady, keďže im zakázali V8 (okrem M-divízie), tak využijú skladové zásoby motorov, jednu V8 prerežú pozdĺžne a získajú DVA 4-valce... :D :D koľko tí ušetria... :mrgreen:
ale vážne, ja sa skôr obávam, že nákaza predokoliek sa rozšíri z 1er aj inde (Bože chráň [-o< )
ja si myslím, že tie motory vydržia dosť (aj keď pripúšťam, že asi nie toľko ako 6-valce) a aj radosti z jazdy na tom bude veľa :mrgreen:
pre mňa osobne radšej F30 320i, než akákoľvek E36
len naokraj - predpokladám, že tá F30 320i bude mať rovnaký alebo len o málinko nižší výkon než E36 328i (najsilnejší model - 142 kW) pri nezrovnateľnej spotrebe, tá F30 328i má mať až 180 kW a furt bude žrať aspoň o 2-3 l menej ako E36. Tu sa porovnáva niečo absolútne neporovnateľné. Konečne, sám si povedal, že F30 vlastne ani nechceš. Nikto ti nebráni ostať u E36, o pár rokov z nej už bude youngtimer... :mrgreen:
 
germancars
Príspevky: 610
Registrovaný: 28.9.2011
Kraj: Bratislavský

Re: nová rada TRI - 4 valce, čo vy na to ?

Štvrtok, 19. Januára 2012, 14:26

bruno75 napísal:
1.ako tu už odznelo, buďme radi, že tam ešte nejaké valce sú. povedal by som, že zvuk akéhokoľvek motora (od BMW) bude lepší ako bzučanie elektriny... :(
2.Nikto ti nebráni ostať u E36, o pár rokov z nej už bude youngtimer... :mrgreen:
3.pre mňa osobne radšej F30 320i, než akákoľvek E36


1. zvuk je zvuk je to super,ale dolezity je tah..zvuk bude vzdy nejaky
2.e36 uz je youngtimer
3.este si sa asi na dobrej 36tke nevozil :)
 
Vlado Behun
Príspevky: 363
Registrovaný: 8.4.2008
Auto: E46 M3
Kraj: Bratislavský

Re: nová rada TRI - 4 valce, čo vy na to ?

Štvrtok, 19. Januára 2012, 15:03

Mna zasa prekvapilo, ze nova rada 6 sa nerobi slabsia tusim ako s 310HP+ a so zrychlenim pod 5,8s (vratane 313HP diesla) :-)
To aby kazdy mid manager so svojim civilnym firemnym wagenom ma daval kedykolvek dole na mojej youngtimerskej M3 :-((( Kam ten svet speje.
Tesil som sa, ze budem mat coraz viac silnejsie auto, ako je priemer (popri vsetkych tych 3valcoch a priskrtenych vykonoch pre emisie), a oni uz aj z 2,0T uz pomaly standardne davaju cez 240koni prifuknutych, .... Alfa ide dat 240 z 1,8T, ......
Ex - Renault 5 TL, Renault 5 GT Turbo, Fiat Uno Turbo, Peugeot 106 1,6 GTi, Ford Focus ST, Impreza Sti (now)
Ex - BMW E30 325 Coupe
Ex - BMW E36 316 Compact
Ex - BMW M3 E36 3,2
Ex - BMW M5 E39
Ex - BMW M3 E46
Current: Non BMW (+ E46 Compact 2,0d)
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: nová rada TRI - 4 valce, čo vy na to ?

Štvrtok, 19. Januára 2012, 16:15

Vlado Behun napísal:
Mna zasa prekvapilo, ze nova rada 6 sa nerobi slabsia tusim ako s 310HP+ a so zrychlenim pod 5,8s (vratane 313HP diesla) :-)
To aby kazdy mid manager so svojim civilnym firemnym wagenom ma daval kedykolvek dole na mojej youngtimerskej M3 :-((( Kam ten svet speje.
Tesil som sa, ze budem mat coraz viac silnejsie auto, ako je priemer (popri vsetkych tych 3valcoch a priskrtenych vykonoch pre emisie), a oni uz aj z 2,0T uz pomaly standardne davaju cez 240koni prifuknutych, .... Alfa ide dat 240 z 1,8T, ......

jednak E46 M3 podľa mňa ešte nie je youngtimer (ja som predtým písal o E36). E46 M3 je super klasika a je práve v najlepšom veku :D (a ja ju veeeľmi chcem... :mrgreen: )
tých 6er zase toľko nebehá (a asi ani behať nebude) - toto auto nikdy nebude "ľudovka". Naviac M3 má predsa aj iné prednosti, nielen tie koníky....
E46 M3 bude vždy vytŕčať vysoko nad priemer aj keby ju výkonovo prekonali akékoľvek autá.... pre mňa M3 predstavuje dokonalú symbiozu techniky a čistého zážitku z jazdy a je mi jedno koľko koní má nejaký prifúknutý 4-valec (pokiaľ sa bavíme o tomto Aute)
Inak samozrejme trvám na tom, čo som písal a down-sizingu sa (žiaľ) nemáme ako vyhnúť, takže by som snažil skôr hľadať na ňom pozitíva.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 251 neregistrovaných