... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 5. Mája 2008, 21:02

co sa tyka vyberu z tych dvoch - ta prva veeeelmi dlho stala na mobile.de, a jej cena napoveda, ze nebude celkom ok to auto, predsa len, realna cena e24 v priemernom stave je o dost inde. Podovozkovo zhodna s e28.

ta druha je este pred faceliftom, a na to nezozenies uz vobec nic, jedna vec odide a poseres sa. Je tam korozia a tipujem podla miesta tej korozie, ze budu v prdeli zadne klobuky a vnutornaky. Podvozkovo zhodna s e12.

je to krasne auto, ale cokolvek prdne, velmi pracne a velmi dlho zhanas... ked sa tomu chces venovat az o par rokov, bude to este horsie. Vsetky sestky hrozne hniju, antikoro nula bodov, tesnenia je prirodzena vlastnost gumy po tych rokoch ze je to v riti. Najmladsia e24 ma 21 rokov, mysli na to. Pokial nemas v zasobe druhu sestku alebo aspon e28, ani do toho nechod, na taketo auto potrebujes mat 2-3 darcov organov a vela miesta a casu. Kup nejaku krasnu e30, aj to bude za chvilu mat velku cenu.

a osobne si myslim, ze dat posledne volne peniaze za auto a potom dlho dlho nic kvoli nedostatku chechtakov je hlupost, nikdy nevies co ti vybehne a budes potom lutovat.
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Pondelok, 5. Mája 2008, 21:04

Maco-bawo: len doplnim, ze motor z E34 nesedi (nakoniec E24 sa prestala vyrabat vtedy ked sa zacala vyrabat E34...), jedina straaaasne zriedkava vynimka je doslova par kusov poslednych 635csi kde bol pouzity novsi prerobeny M30 (vacsie ventily, rozne ine zmeny na chladeni a mazani, 3 riadkovy motronic novsi s lepsim softom), zvlasnostou je, ze kvoli miestu bol pouzity stary plechovy airbox. Ale natrafit na takyto kusok je skoro nemozne, takze vo vseobecnosti ma E34 a E24 inu motorovu elektroniku pri M30B35 (s tym ze napr 628csi ma uplne iny system vstrekovania).
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 5. Mája 2008, 21:12

Helldiver napísal:
s tym ze napr 628csi ma uplne iny system vstrekovania).


podotykam ze je to zasrany džetronik :twisted:

Hell: nutno ale poznamenat, ze zelezo by pasovalo, vsetky 635 su motronic, takze keby klakol motor, da sa pekne pohodlne nahradit ci uz z 34 alebo 32 alebo 28
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 5. Mája 2008, 21:12

e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Pondelok, 5. Mája 2008, 21:21

Max: jasne, to ano, akurat starsi motronic bezkat (isli vobec do 635csi aj katove 185ps motory?) ma kompresny pomer teraz nech netrepnem 9,8 (alebo 10) :1, novsi z E32 a E34 (prakticky only KAT, do E32 sa daval chvilku aj 220PS novsi bezkat, ale zasa veeelka vzacnost) 9:1, tak neviem jak by to zelezo fungovalo s povodnou elektronikou, mozno by tam bolo treba upravit predzapaly nech to slape jak ma, ale to len teoretizujem... Inac dzetronik je celkom v poho, nie?:)) akurat hladat prisavanie falosneho luftu na dzetronikovom motore by som fakt nechcel...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 5. Mája 2008, 22:33

Hell: ja myslim ze podla trhu sa davali aj 185 PS motory, a viacero ludi dokonca tvrdi ze su lepsie vdaka lepsiemu tahu a nastupu Nm, to ale neviem posudit... obecne sa da tvrdit ze pokial bude v sestke katovy motor 3,5 (a ze tam bol tvrdi aj ETK ako beznu vec) tak ho nahradis inym 3,5 do roku povedzme 87, mam dojem ze v e32 doslo k nastupu inych komp. pomerov oproti e34, ale toto by bolo dobre zistovat asi az vtedy, ked nastane pripad takyto motor skutocne nahradzovat. Vratme sa k teme :P
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Roman850Alpina
Príspevky: 155
Registrovaný: 25.4.2008
Bydlisko: Nové Zámky

Pondelok, 5. Mája 2008, 22:52

Auto mozes uskladnit u mna. www.cmotors.eu
Človek ktorý za svojím autom pojde až za brány pekiel pretože jeho duša ovládla moju mysel.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 229 neregistrovaných